{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Justering af KM {{forumTopicSubject}}

Har mistet mine PM's så kan ikke finde ham jeg har skrevet med.

Skal have mit speedometer i en Audi A4 B5 årg 96-97 justeret efter mit motorcertificat

Skal have slukket mit service halløj der blinker i triptæller

MEGET gerne idag og på sjælland

Smid gerne en PM med hvor du er, hvad du skal have for det og hvornår du kan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Justering af KM
  • #1   27. feb 2015 Hold nu op, selvom du har fået en motor i der kun har kørt 50.000km, har resten af din bil jo stadig kørt den fulde distance..

    Hvad så når du får 4 nye døre på, pga rust? De er sprit nye, er der så en formel for hvor mange km det trækker fra i dit regnskab?


  • #2   27. feb 2015 Så du tror bilen har kørt mindre fordi der er en anden motor i?

  • #3   27. feb 2015 Det er i hvertfald km fusk så det basker

  • #4   27. feb 2015 Hvis han gerne vil have km tal på motor til at stå i speedometer så skal han vel have lov til det ?
    Hvis han sælger den skal han bare huske at sige det smiley
    Kender flere der har fået det gjort og så skrevet km stand ned i servicebogen samtidig med den bliver justeret, på den måde ved du altid hvad motor og karos har gået smiley


  • #5   27. feb 2015 Hvorfor ikke bare skrive i servicebog at den har fået ny motor ved xx km som har kørt xx km? På den måde "glammer" man jo ikke lige at informere om det ved salg.

  • #6   27. feb 2015 Kan man også gøre, der er mange muligheder smiley
    Jeg kan ikke se noget problem i det, bare det bliver sagt ved salg.

    Og helt ærlig, så er jeg sku ligeglad med om karos har kørt 100.000 eller 300.000, det, det hele kommer an på er jo om den er vedligeholdt eller ej ? Der kan jo godt være mere rust i en bil der har kørt 100.000 end en der har kørt 300.000, så på den måde kan jeg godt forstå hvis man så går mere op i det er motorens km der står der. Men hver sin mening, og hver sin smag. Det ikke nødvendigvis fusk som nogen mener bare fordi han vil have det lavet. Så lad vær med at dømme folk du ikke kender smiley

    Forsat god dag smiley


  • #7   27. feb 2015 Hvor mange tror du så oplyser det ved salg. 1 ud af 10

  • #8   27. feb 2015 Det står skam i servicebog og har også div kvitteringer og motorcertificat der hører til desuden er de org km oplyst til syn så man kan se hvor meget den har kørt ialt men selvf hvis i vil må i gerne købe den som den står til 20.000 kr så er i ude over om jeg vil få mit speedometer stillet smiley

  • #9   27. feb 2015 Hvis det står alle de steder hvorfor så bøvle med at ændre det på speedometeret?

  • hans L
    hans L Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Svar: 2
    #10   27. feb 2015 www.km-justering.dk

  • Tom H
    Tom H Tilmeldt:
    okt 2009

    Biler: 1 Emner: 2 Svar: 41
    #11   27. feb 2015 Kan nu godt forstå hvorfor, fik selv skiftet speedometer hos Toyota, og skide irriterende når man skulle lægge 43278 km til det der nu stod på tælleren, meget nemmere med et km tal der passer på motoren, så er det svære at misse olie skift samt tandrem smiley

  • #12   12. mar 2015 Jeg kunne godt hjælpe dig men er i odense.

Kommentér på:
Justering af KM

Annonce