{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

3SDM fælge med ir. {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogen der har nogle oplevelser med at SDM fælge irer ved centerkapslen og udad. Jeg lige opdaget at de 4 jeg har er begyndt på det efter kørsel fra maj til oktober ?? det er jo ikke just en T-Hansen fælg så trode da de 9000kr var mere værd en 5måneders kørsel.

Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3SDM fælge med ir.
  • #1   27. feb 2015 Sådan er det jo typisk med alle fælge som er frontpoleret og med klarlak..

    Jeg har endnu ikke, i mine snart 10år i fælgbranchen, set fælge med blankpoleret overflade som ikke begyndte at irrer efter 1-2 sæson´er.
    Klarlak laget er for tynd til vores lande. Fælgene får stenslag som åbner igennem lakken ind til aluminiumet. Samtidig er vores vejr er for fugtigt.
    Du ville aldrig se samme problemer i fx. Californien, Miami eller i Østen.



  • #2   27. feb 2015 Hej Allan

    Jeg syntes jo bare det er noget tidligt at de begynder på det da de jo storset ikke har været ude i dårligt vejr det var jo en kanon sommer i 2014.
    Jeg er noget rystet over at kvaliteten er så dårlig hvis lakken er så tynd at bare ved at sætte centerkapslen i at man så beskadiger lakken det burde jo ikke kunne lade sig gøre.


  • #3   27. feb 2015 Hej

    Jeg er enig med dig.


  • PUG 206 .
    PUG 206 . Tilmeldt:
    jul 2005

    Biler: 1 Emner: 15 Svar: 50
    #4   27. feb 2015 Hej ja det er surt:(
    Kender det selv alt for godt, har haft OZ fælge med ir og et sæt BBS med ir.
    Man bliver bare ked når det sker.
    Som du selv skriver er det jo ikke billige fælge!
    Så jeg køber heller ikke fælge der er poleret eller chrom mere.
    Og Allan har helt ret.


  • #5   28. feb 2015 Kontakt firmaet hvor du købte dem fra, det er for tidligt de begynder smiley

Kommentér på:
3SDM fælge med ir.

Annonce