{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Markedet dødt?
  • #1   24. mar 2015 Man kan ikke sælge en fis herinde, har droppet det fuldstændigt.
    Det eneste man får er useriøse henvendelser, hvis man altså overhovedet får nogen...


  • #2   24. mar 2015 Har det på samme måde ... ingen vil åbenbart købe mine fine alufælge )-:

  • #3   24. mar 2015 synes bare folk søger dit og dat, men når det kommer til sagen, så er der ingen lyd.....

  • #4   24. mar 2015 der er ikke noget marked mere har en mercedes tilsalg de fleste koster 80-90000kr har sat min til 65000kr for kun bud på 50000kr +en masse der skal prøvekører hver weekend uden at skal have noget det har kostet mig 600kr i benzin med de prøveture indtil nu

  • #5   24. mar 2015 Prisen på din Civic er iværtfald helt hen i vejret. En gammel grøn civic til 30.000 kr der skal synes...

  • #6   24. mar 2015 Har også droppet market herinde for længe siden

    Alt for useriøs side til at ha et fungerende marked


  • #7   24. mar 2015 synes ellers prisen for min civic er okay fair. Min er nok den billigste i forhold til stand

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #8   24. mar 2015 Pris pris pris...

    INGEN gider betale overpriser for ting, gider man jo heller ikke selv, vel smiley

    Jeg har solgt en masse ting de sidste par mdr, og en bil eller 2. Alt sammen gået dejlig let og hurtigt..


  • #9   24. mar 2015 Prøv at link til det i Forum...............det kan da altid give en ekstra klik på annoncen.

    Og ellers gælden reglen om , at hvis en vare ikke bliver solgt, er den nok for dyr....


  • #10   24. mar 2015 synes også der er helt dødt ;/ og det der på facebook er da helt galt.. mega useriøst, der får man da slet ikke solgt noget ):

  • #12   24. mar 2015 Får den nok også bare synet. Kan se folk er bange for at købe sådan en bil, der skal synes:-)

  • #13   24. mar 2015 Jeg sælger en masse, især på facebook. Herinde kan man ikke rigtig sælge noget. Men det er der jo ikke noget nyt i smiley
    Jeg synes fok generelt sætter priserne for højt.
    Fornuftigt prissatte biler, i en velskrevet og oplysende annonce giver næsten altid et salg.


  • #14   24. mar 2015 Din Mercedes er i hvert fald dyr nok må jeg sige..

    Min C320 Benz 2002, med samme KM, fuld service, alt i udstyr, avantgarde ryger tilsalg snart for 80000 +/-..

    Der var en på en engros-liste for kort tid siden et år nyere end din som stod til 41000 ca..(Dog flere KM).

    Der er ikke mange der gider have "vores" c-klasser mere..;)


  • #15   24. mar 2015 Lidt stejl pris på civic'En og den C-kasse er ikke en AMG. prisen er Okey men ejer afgiften skræmmer meget + der Ikke mange der syntes den model er ret attraktiv her inde. I forhold til hr. Hansen der oftest bruger bilbasen og dba.
    Og så er der Ingen billeder af kabine på nogle af dem
    W203 er øvrigt kender for at ruste. Ikke så slemt som 210 og 202 Men de forsvinder stadig.


  • #16   24. mar 2015 Kan ikke rigtig forstå det. i følge markedet på samtlige bil sider, så er det nok en af de billigste....

  • #17   24. mar 2015 30000 for en gammel Civic uden syn er umuligt.. Folk kan jo få en BMW E46 318/320 for de penge nu, bare for at sætte i betragtning..:)

    Men for at svære på din overordnede spørgsmål, så har BG altid været svært at sælge biler til over 50000 Kr. på.. ALt for mange useriøse der blot skal stikke snuden frem for lige at "markere" sig..:)


  • #18   24. mar 2015 Har også skrevet amg STYLING, på annoncen....

  • #19   24. mar 2015 Så bliver de andre nok heller ikke solgt smiley Ihvertfald ikke til de udbudte priser..

  • #20   24. mar 2015 Ja det har du nok ret i hehehe....

  • #21   24. mar 2015 AMG styling ? Hvor? Syntes ikke den har noget specielt En almenlig avangard eller elegance ikke har.


  • #22   24. mar 2015 Vi skal nok ikke diskutere hvor vidt bilen har amg udstyr eller ej. Hvis du kunne bruge lidt tid på at søge på nettet, så ville du finde ud af at, det rent faktisk er komplet amg bodykit:-)

  • #23   24. mar 2015 Nej ser ud til det bare er en AMG-frontspoiler.. Mine 19" AMG hjul gør nu heller ikke at jeg vil kalde den for AMG..:)

  • #24   24. mar 2015 hahahaha har åbenbart trådt de useriøse over tæerne.....

  • #25   24. mar 2015 W203´eren er nok den anden bedste bil jeg har haft.. Efter BMW e39´ere.. Men det skræmmer mig lidt at nogle af dem der er tilsalg ved forhandlere(Benzin) også var til salg da jeg købte min for 3½ år siden.. Så priserne er for høje på dem..

  • #26   24. mar 2015 Mercedes med manuel gear= glem det! Kan ik sælges uanset.pris. Folk vil sq ha auto i en merc

  • #27   24. mar 2015 Jeg er ikke trådt over tæerne..:) Jeg siger blot at et AMG-sæt ikke gør en C200 til en "AMG".. Ligesom en BMW E36 med M3 bodykit aldrig bliver en BMW M-model..:)

    Men den ser pæn ud den i standen.. Det er et plus.. Min skal have lavet rust i bagskærme om 14 dage.. Lort! smiley


  • #28   24. mar 2015 Enig. Desvære en tendens folk har her inde.
    Rigtig mange BMW'er stå til salg som "alt i M" Og så har de måske rat og gearknop og så noget M-Tech lister.

    Generelt springer mange over fordi det virker useriøst.


  • #29   24. mar 2015 Og ja manuelt er svært at sælge en Mercer med.. Benzin, diesel osv..

  • #30   24. mar 2015 Thomas

    Har også skrevet AMG styling, på annoncen.


  • #31   24. mar 2015 Jeg brokker mig heller ikke..:) Siger blot som Sø-propel at en overskrift med "AMG" trækker folk til, men så snart de ser der intet er AMG over motor så tænker de mange gange "Brian-bil".. Det er i hvert fald en lektie jeg har lært efter 12 år som ivrig bilkøber og sælger..

  • #32   24. mar 2015 hahaha er det virkeligt et problem at jeg har skrevet AMG som overskrift, og en af grundene til den ikke bliver solgt?

  • #33   24. mar 2015 Efter min erfaring så ja.. Du tænker nok at det lyder dumt, men det op til dig at bedømme det.. Jeg kigger på meget af det som står AMG ved.. Så snart jeg ser der intet "rigtigt" AMG er ved det, så er jeg væk..
    1. Fordi jeg søger noget med AMG-tun eller Kleemann.
    2. Fordi jeg tænker at når sælger er nød til at bruge AMG som salgs-plus så er der nok ikke nok værdi i selve bilen..

    Ærlig snak.


  • #34   24. mar 2015 Det kan godt være du har ret. Men selvfølgelig ser jeg udstyret, som et salgs plus. Det er da klart, at udstyret spiller en rolle i prisen. Eller er jeg helt fra den?

  • #35   24. mar 2015 Ikke overfor det marked du vil tiltrække.. En bil som din er for folk på 30-35+ der søger noget pænt og simpelt.. Og derfor er det også svært at sælge med manuel gear, for folk får næsten et chok når de ser er Mercer uden auto.. No shit..:)

    Jeg frygter også at min kommer til at tage tid at sælge, og jeg tygger på en byttehandel hvor jeg er tilbudt 65 ved en forhandler.. Just saying..:)


  • #36   24. mar 2015 Kommer nok også til at sælge den for mindre end de 75k......

  • #37   24. mar 2015 Ikke "Geil"
    vigtigere med.
    Komfort udstyr så som
    fartpilot.
    Klima.
    Elruder
    soltag.
    Motor/motor-kabine varmer.
    Osv.

    Skørter kan folk selv købe og giver ikke flere penge i et salg.

    Men prøv med nogle billeder af kabinen sør. For den er ren men ikke pyntet med venyl makeup. Og så nogle lidt lysere billeder så bilen ser "levende ud"

    Men vent nu lige til slut april med at brokke dig.
    Folk få penge tilbage lige om lidt og der hjælper da lidt på det generele salg.


  • #38   24. mar 2015 http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mercedes/c320/32-avantgarde-aut/2431252

    Se en som denne.. Akkurat magen til min, udover at jeg har 19" AMG fælge på med nye dæk. Hans er lidt pænere end min, men ikke til 160000 Kr.. Det jo vanvittigt med sådan en pris..:) Jeg gav 105000 for min og der var den virkelig flot tilbage i 2011..

    Folk tror deres biler en alt for meget værd.. Men det er svært at sælge en bil til 160000 hvorefter folk skal betale 8000 i afgift om året samtidig med et forbrug på maks 10-11 KM/L.. Dem der gider sådan en bil, vælger pr. automatik noget nyere fordi de kan..


  • #39   24. mar 2015 Den pris er nok helt hen i vejret...

  • #40   24. mar 2015 Hehe ja..:D Altså den er på grænsen til vanvittig.. Næsten ligesom når folk sælger deres BMW 320i Coupe E36 til 79900 Kr..

  • #41   24. mar 2015 Ja har du ret i. Men synes ikke min pris er overdrevet eller noget og er også villig til at forhandle hvis det var. Men problemet er bare at, der ikke rigtig er nogen der er helt seriøse.....

  • #42   24. mar 2015 Også denne:
    http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/320i/20-cabriolet/2418082
    Vs Denne:
    http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/320ci/22-cabriolet/2353543

    Jeg ved godt hvad jeg købte!! Ha ha..:)


  • #43   24. mar 2015 Jeg er enig med dig.. BG er ikke stedet hvor du sælger en Mercedes C-Klasse fra den årgang desværre.. Tror faktisk bare i det hele taget det bliver umuligt lige meget hvor du prøver.. Du vil ikke hen til en forhandler og lave en byttehandel?

  • #45   24. mar 2015 Problemet er at jeg allerede i forvejen, har en anden bil. Og vil heller gå hen og købe en for dyr bil, lige pt...

  • #46   24. mar 2015 jeg har idag sat min 10,000,- ned og er der ingen henvendelser om 14 dage ryger den igen ned smiley

    men ingen henvendelser så er prisen for dyr smiley


  • #47   25. mar 2015 Markedet er ikke dødt, der kan være 2 ting galt.. enten er prisen for høj eller så har man ikke ramt den rigtige målgruppe..

    Den civic burde nemt kunne sælges for 25.000kr med syn.. sæt den til salg på facebook Honda klub


  • #48   25. mar 2015 Jeg er gået mere og mere over til facebook, både mht køb og salg.
    Er prisen i orden, skal den nok blive solgt omkring den 1. i måneden, eller nu her, folk får skatte/børnepenge bistand eller der ruller anden indtægt ind på kontoen, så ringer folk som tossede smiley

    Husk, en ting er ikke mere værd, end nogle vil gi for den og rent faktisk KØBER det for..
    Eksempelvis havde jeg lige sat et "ladefund" af en e30er touring TD til salg, som alle mente jeg kun sku ha 5 for, fordi den ik ku koste mere, til trods for der var for mere i dele/udstyr og skrotpris og jeg havde skrevet den ikke blev solgt for under 7500.
    Det endte da også med jeg fik 8 for den, da den rigtige køber fik øje på den.
    Og på Bilmessen i Fredericia i weekenden blev der også solgt RIGTIG mange biler i MEGET forskellige prisklasser.
    Fælles var dog for dem alle at man ikke selv ku sætte en tilsvarende bil i samme stand, som de 25-40.000 som den stod til.
    Så står din bil uden syn og til samme pris som nogle med fordi den er "bare lige" at køre igennem syn, SÅ GØR DET! smiley
    Ellers bliver du talt mere end de 500kr ned et syn koster, når folk kommer og vil købe den, for selvom jeg som pladesmed/mekaniker, kigger en bil igennem er der næsten altid et eller andet man har overset, især på biler man tror er iorden.


  • #49   26. mar 2015 Facebook er langt mere seriøst end bilgalleri, altså de bmwer der kommer til salg er til fornuftige priser. Der er på kort tid lige røget 4 e36 325i for under 15.000kr bilgalleri er helt i hampen og de er endda bedre i stand og med minimum 16 måneder til syn dem der blev solgt. Kæft hvor var de flotte. Så striben køb og salg er med mere end knap 50.000 medlemmer langt mere seriøst end bg nogen sinde bliver. Derinde får du svar med det samme og du kan se hvem personen er og hvor han er fra og du har direkte kontakt med folk. Det totalt lækkert jeg er medlem af mange forskellige salgs sidder og der er altid folk der vil sælge og de bliver også solgt. Altså inden for en uge så de væk hvis det gode tilbud. Så på et tidspunkt ender bilgalleri sku med at lukke ned og så kommer bilgalleri ind på Facebook el noget. Fordi folk er 1000x mere seriøs derinde og jeg har også sagt næste gang jeg har 20k søger jeg på Facebook efter en Audi el BMW fordi derinde er der besked max 5 minutter efter. Det har du ikke herinde fordi bg har så dårligt ry og det er et useriøs marked. Altså se på de 325i dertil de burde koste max 13k mere er de ikke værd. Så held og lykke til dem med salg. Altså for 15k kan du med en e36 325i med klima boardcomputer læderkabine elruder el soltag endda med 16 måneder til syn uden den ligner noget der er løgn.

    Self er jeg inde og kigge her men folk har fundet ud af at det går 200 gange stærkere med salg på Facebook så det er bare et spørgsmål om tid før bilgalleri lukker ned.


  • #50   27. mar 2015 Ralle næ jeg vil ikke jeg

  • #51   28. mar 2015 Jeg syntes da at markedet er OK herinde, jo der er mange dumme henvendelser, men det er der sq osse på DBA og G&G

    Og når man har annoncer der, så bliver man gerne kontaktet at folk fra Nigeria og alt muligt andet lort som bare vil stjæle dine penge


  • #52   29. mar 2015 Jeg har idag smidt min yderligere 5000,- ned i pris, så det er i alt 15000,- mindre

    Nu er der da sidevisninger på den, men om den skal længere ned må tiden vise.

    Men en trailer er åbenbart nemt og sælge smiley


  • #54   31. mar 2015 problemet er også de nye minibiler der fåes til ingen penge når de er 2 år gamle, dem vil mange hellere have end en gammel vogn til næsten samme pris

    Så enten ny vogn eller gammel til under 10,000,- det er nok 2 nemmeste og sælge


Kommentér på:
Markedet dødt?

Annonce