{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Affald ud af bil !"¤#"¤%!"#¤ {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg sidder lige i et mindre raserianfald...

I går på Ejbygade/Nyborgvej i Odense så jeg en gut i en sort Audi 100 åbne døre for rødt for derefter at smide en hel masse McDonalds affald ud (burgerpapir, karton og sodavandskrus).

Han så vitterligt ud til, at det måtte han da gerne....


Jeg kunne skrive en hel roman om, hvad han burde udsættes for, men sparer dette.


Hvad FANDEN sker der for folk som ham? Hans forældre må være pavestolte...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Affald ud af bil !"¤#"¤%!"#¤
  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

    Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #1   31. mar 2015 ser hele tiden folk smide lort , smøger, papir og andet ud af deres vinduer, syntes ligesom dig det er voldsomt provokerende da jeg godt kan lide en ren natur, og at kører / heste ikke skal skæres op indenfra når affaldet ryger ned i kværnen sammen med kornet.

    Folk tænker kun på sig selv.. Fatter ikke hvorfor affaldet ikke kan blive i bilen til man kommer hjem.


    profilbillede
  • #3   31. mar 2015 Jeg fatter heller ikke dem der kan finde på det. Man kan sgu da godt holde sit skrald i bilen indtil man finder en skraldespand.

  • #4   31. mar 2015 Ligesom på rastepladser, her forleden stod der lige en trailerfuld byggeaffald og tomme malebøtter smiley
    Tænk over hvordan i opdrager jeres børn, og hvordan i selv opfører jer overfor andre, folks opførsel siger en del om forældrene.


  • #5   31. mar 2015 du - i , er altså nød til at fortælle det til den person der gør det, det er den eneste måde du kan få gjort noget ved det. så kan det så godt være det koster dig en lussing eller to, ( der er jo mange syge tosser derude ) men tænk på , at det går til en god sag at du - i , siger noget til de folk der gør det grisseri .

    mvh


  • #6   31. mar 2015 cl .
    Jeg har på en måde gjort det.
    Jeg var en tur i skoven. Hvor jeg fandt en masse affald, men blandt i mellem alt det affald var der en smede opgave fra en teknisk skole. Jeg greb mobilen og ringede til politiet... De kunne jo godt finde frem til manden med de oplysninger smiley .

    Hvor dum er man så? smiley


  • #7   31. mar 2015 Det er svært at nå når man holder for rødt, hvis man skal ramme dem så skal man filme dem og hænge billeder op i deres hjemby af det.
    Eller påkørsel + gode gammeldags tæsk når de kommer ud af bilen, det vil også virke.


  • #8   31. mar 2015 Kør ind til striben Kbh. efter folk er kørt vidre. Det sygt så meget folk de sviner

  • #10   31. mar 2015 desværre er der mennesker den slags kun virker på morten smiley

  • #11   31. mar 2015 Nu var denne person tydeligvis ikke dansker, ikke at det gør nogen forskel. Men det kan måske sige lidt om det sted, hvor han eller hans forfædre kommer fra og ikke mindst igen om opdragelse...

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #12   31. mar 2015 Det er noget sært noget. Når jeg køre i firmabil har jeg altid en skraldepose et sted i bilen til affald. Har jeg også i vinterbilen. Og er den glemt må det ligge i bilen til jeg finder en rasteplads eller andet sted.

    Det ser ud af lort når folk tømmer deres skrald på veje og i naturen.
    Folk på gåben og cykler er ofte lige så slemme til at henkaste deres affald.


  • #13   31. mar 2015 Det er desværre et problem der er næsten umuligt at gøre noget ved, medmindre politiet fanger vedkommende på fersk gerning.
    Det eneste jeg kan finde på at smide i vejkanten, er nedbrydeligt affald som f.eks et æbleskrog eller en bananskrald. Aldrig plast, papir eller lignende. Selv når jeg cykler, tager jeg mit fedtede energibar-papir med retur i lommen.

    Nogle gange, når man ser de her tosser som smider især McDonalds-affald i vejkanten, kunne det være sjovt at finde frem til deres adresse og så læsse en hel skraldesæk fra McDonalds af på deres dørtrin. Tvivler på at de ville bryde sig om det.


  • #14   31. mar 2015 jeg gør det samme lilledan det er simpelthen et opdragelses problem og de er pisse ligeglade dem der gør det...

  • #15   31. mar 2015 Kom en sommerdag kørende på scooter efter en bil, hvor begge deres børn så vælger at rulle vinduerne ned for så og smide deres is-papir ud ad vinduet, som så ramte mig smiley

    Kørte efter dem med hjem til hvor de boede og så derefter rødt på hele familien (råbte og skreg ad dem)


  • #16   31. mar 2015 Nu er der heldigvis i det mindste en lovgivning mod dette. Det kan give op til 5000kr at smide affald ud af en bil.

    Og skal der kategoriseres, så er det klart, at en cigaret ikke er det samme, som store mængder plastic. Men når en person ligefrem åbner døren og bare læsser ud, så burde de 5000kr i hvert fald at være berettiget. Den mangel på almindelig dannelse afspejledes også i vedkommendes bil, som mildest talt lignede LORT fra ende til anden!


  • #18   31. mar 2015 Så engang en taxachauffør kører forbi mig og smide en bon ud af vinduet. Jeg holdte i kø til vaskehal så intet at give sig til alligevel.. Han holder så 50 meter længere henne, jeg stiger ud samler bonnen op og banker på ruden, da han ruller ned smider jeg bonnen ind i fjæset på ham og siger han tabte noget. smiley

    Hans ansigtsudtryk var det hele værd.


  • #19   31. mar 2015 Allan P

    Hvorfor skal der være forskel? Et cigaretskod kan brænde sig fast i listen på din rude. Det har jeg prøvet.


    Men hvorfor skældne mængden af affald?


  • #21   31. mar 2015 Anders C - 0-200 på 8 sek.
    Han er nok ryger smiley


  • #22   31. mar 2015 Det skal der måske heller ikke. Men personen var i hvert fald kold over situationen. Men nu for lidt siden fik jeg da også bekræftet, at han er snotdum. Den samme sorte Audi overhalede den forkerte vej omkring et helleanlæg. Jeg overhalede så den samme bil og hentede ham næsten ved et kryds med rødt. Han overhalede så en bil der holdt for rødt i højresvingsbanen, højre om velogmærke. Dvs halvt på fortorv og halvt på cykelstien. Bilen hoppede da han kørte op over kantstenen, så den har nok fået nogle hug i hvert fald.

    Bagefter gik det op for mig, at det lignede meget, at han prøvede at stikke af... smiley


Kommentér på:
Affald ud af bil !"¤#"¤%!"#¤

Annonce