{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

shor a
shor a
Tilmeldt:
30. sep 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11

Kickdown fail {{forumTopicSubject}}

Hej
Er der nogen her som ved lidt hom hvorfor min bil pludsligt svigter når jeg træder gaspedalen i bund. Den larmer men den går ikke i kickdown hvor der kommer power på. Somebody help me out

Jeg har en e38 740i årgang 2000,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kickdown fail
  • #1   1. apr 2015 kontakten under speeder pedalen der muligvis er defekt..

    eller muligvis
    din gulv måtte der ligger under gaspedalen så den ikke kan komme helt ned i bund når du træder på den.

    mvh


  • #3   1. apr 2015 -Og vær lige sikker på at du ikke har sat gearkassen i Winter-mode..:D Den fejl har jeg set lidt for mange gange før ved manglende kickdown smiley

  • shor a
    shor a Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #4   7. apr 2015 Thomas M - Winter- mode? hvordan sker det??

  • #5   7. apr 2015 Du kan som regel vælge på aut. gearkasser om du vil køre Economy(E), Sport(S) eller Winter(W).. Når jeg satte min gamle E36 og E39 i Winter så var der heller ikke meget kickdown at gøre med, for den "beskytter" dig netop for at du ikke skal have hjulene til at fedte rundt..:)

  • shor a
    shor a Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #6   8. apr 2015 vedr Winter-mode, jeg tror ikke at bilen har det.
    har lige været på værksted og mekanikkerne mener at jeg skal skifte knastakselposition sensor ud med en ny, så nu har jeg bestil en hos BMW, sikker en kamp jeg har med bilen... nu ser vi om det har en betydning med en ny sensor


  • #7   8. apr 2015 Jeg håber det kommer til at køre for dig! Hvis der er noget jeg selv hader så er det bøvl med Aut. gearkasser..

    Held og lykke! smiley


  • shor a
    shor a Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #8   17. apr 2015 ny Sensor, men ingen effekt...Ahhh, nu bliver jeg nødt til at sende over til Bos. for at få tjekke gearkassen.

Kommentér på:
Kickdown fail

Annonce