{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Dino D
Dino D
Tilmeldt:
29. feb 2008
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 61 Svar: 215

Familiebil til maks 90.000 (Benzin) {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

jeg skal nu bruge en familiebil (2 voksne + 2 børn + barnevogn) som skal være benzin, da vi maks kører 12-15.000 pr år. Hvad ville i vælge?

Jeg har selv de to forslag her:

2010 Renault Megane Sport Tourer 1,6 (109.000 km og 89.000 kr)
http://www.biltorvet.dk/bil/forhandler/renault/m%C3%A9gane/sport-tourer-1-6-16v-expression-110hk-stc-6g/723581?utm_medium=referral&utm_source=autouncle_web

eller

2007 SeatSeat Altea XL 1,6 (69.000 km og 79.000 kr)
http://www.bilpriser.dk/car.do?carid=1584164&utm_medium=referral&utm_source=autouncle_web

Hvad synes i er for og imod de to modeller? Hvad kan jeg ellers kigge efter (og nej jeg vil ikke have din Golf II til 50.000 kr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Familiebil til maks 90.000 (Benzin)
  • #1   20. apr 2015 Nu kommer forum-panserne vel efter mig, men so be it - du spørger efter en famlie-benziner med masser af plads, og der ligger min Vectra godt i svinget, for der er plads til familien og en halv BabySam butik også. Du kan jo i hvert fald lure den og se om det kunne være noget.

    Af de to du lister der, ved jeg sgu ikke rigtig - det virker som temmelig små motorer til den størrelse bil, men kan da selvfølgelig tage fejl.


  • #2   20. apr 2015 Må ærligt indrømme at jeg lige er gået fra japansk som vi herhjemme kun har kørt i 22 år og nu både mine forældre og jeg er skiftet til tysk, mine forældre til octavia fra 2013 og mig selv til en passat 3bg fra 05. Jeg kan kun anbefale sådan en passat 3bg bare som 1.8t. Det er en fantastisk bil smiley


  • #3   20. apr 2015 Ellers så har du jo stadigvæk penge til en passat 3c som er inden for budgettet smiley

  • #4   21. apr 2015 Octavia 2 fra 2005 og frem,
    Renault, er og har altid været et spøjst mærke, med spøjse fejl, det kan meget nemt gå hen og blive et dyrt bekendskab,
    Seat, ok bil, men meeeeget plastikagtig.
    Ville dog holde mig fra vag 1.6 motorerne..
    Vectra, mondeo, passat, octavia, avensis, mazda6 kunne være muligheder, audi a4/6 er bare for klejne i bagagerummet.


  • #6   21. apr 2015 af de to ville jeg vælge Renault Megane - det er en fin bil og den er til en god pris.
    Motoren gør det nu rigtig godt - har selv haft en i en ældre udgave - den kunne godt arbejde


Kommentér på:
Familiebil til maks 90.000 (Benzin)

Annonce