{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.029 visninger | Oprettet:

R M
R M
Tilmeldt:
22. sep 2011
Følger: 10 Følgere: 4 Emner: 29 Svar: 3.112

indførsel af kæmpe bøder for vaskning af bil i egen indkørsel {{forumTopicSubject}}

hej folkens smiley

Sverige vil åbenbart have indført at det skal gives bøder hvis man vælger og vaske sin bil i egen indkørsel, det har åbenbart givet E (enhedslisten) blod på tanden og de vil have samme bøde mulighed i Danmark....damn crazy fools

hvad mener i om dette?
det er sgu små latterligt og ville give bøder for noget så banalt som bilvask.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indførsel af kæmpe bøder for vaskning af bil i egen indkørsel
  • #1   25. apr 2015 vasker du bil i indkørslen ender sæbevandet i jorden eller i kloakken.
    det havde da været meget bedre hvis de indførte regler for skadelige stoffer i autoshampoo.


  • #2   25. apr 2015 det sæbe vi bruger i min familie og en del af vennekredsen er biologisk nedbrydeligt, så er ikke noget man kan sætte fingre på ved det.

  • #4   25. apr 2015 Jeg vasker bil i universal rengøring, den billigste fra Netto..

    Jeg ser det ikke som et problem, det holder ukrudtet væk fra indkørslen.. smiley


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #5   25. apr 2015 Fedt fedt fedt..
    Så skal vi enten køre rundt med modbydelige biler eller biler fyldt med ridser fra slibehallerne.. Gad vide hvem der støtter E´s forslag.. Mon det er nogen firmaer som tilfældigvis har slibehaller stående rundt i hele landet...


  • #6   25. apr 2015 jahh det sæbe i bruger er biologisk nedbrydeligt.. det jeg mener er at de bør indføre krav om at ALT autoshampoo sal være biologisk nedbrydeligt for så er der ingen grund til at lave en lov der forbyder bilvask på egen grund

  • #7   25. apr 2015 Hvorhenne læser I at Enhedslisten vil have det samme indført i Danmark?

  • #8   25. apr 2015 David N
    for en god ordens skyld må jeg hellere nævne at det ikke er autoshampoo vi bruger, det er noget der er udviklet til motorcross og mtb'ere men virker sgu fint nok på biler...det hedder MUDOFF


  • #9   25. apr 2015 627
    fik et link tilsendt på facebook om det, det står på tv2's hjemmeside.


  • Martin
    Martin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.064
  • #11   25. apr 2015 sean
    har fået samme artikel tilsendt men der står intet om enhedslisten i den du ligger ud...jesus christ noget ged


  • #12   25. apr 2015 Kildekritik..... smiley

  • #13   25. apr 2015 Hvis man ikke vil have stemmer, så er det sådan man ikke får stemmer ...

  • #14   25. apr 2015 627
    ja det må du nok sige sorry for det folkens smiley udover fejlen med enhedslisten så stemmer det andet jo fint nok.


  • #15   25. apr 2015 Jeg kan ikke se problemet i det, da det fylder naturen med rigtig meget lort, som i også kan læse i det link Sean skrev.

    Jeg vil dog sige, at Daniels forslag om krav til bilshampooen nok er en bedre ide.


  • #16   25. apr 2015 Det giver også rigtig meget mening at påstå at der er for 200 kroner miljøskade når man vasker sin bil derhjemme - når en vask i en vaskehal kan fås for under en halvtredser smiley

  • #18   25. apr 2015 Hvordan mon de så har det når vi vasker gyllevognen eller møgsprederen... Ja eller bare en traktor smurt ind i diverse olie og fedt.

    Uha uha, nu stopper de da snart. Godt man bor ude på landet, for hvem fanden skulle opdage man vasker sin bil i gårdspladsen eller på marken ude bag ved smiley


  • #19   25. apr 2015 Dyhring - nu bor du jo ikke i Sverige, vel?

  • #20   25. apr 2015 Nej, men hvis de vil have indført det samme herhjemme også nu, ligesom!

  • #21   25. apr 2015 Dyhring
    gyllevogne og andet bondegårs redskaber bliver vasket på dertil indrettet vaskepladser og er vidst også noget andet på bondegårde ift reglementer på de områder.


  • #22   25. apr 2015 Det eneste der er et krav til vask af grej, det er marksprøjterne. Fordi evt. kemi ikke må kunne komme i grundvandet.

    Resten kan du vaske på bar jord som det passer dig hvis du har lyst til det. Den eneste grund til at vi har normale vaskepladser også, er for at kunne gøre oprydningen nemmere. For der er ret meget oprydning, efter eks. klargøring af gyllevogn.

    Kan dog ikke se hvorfor vask af bil skulle være anderledes i en gårdsplads, end i en indkørsel i en by? smiley


  • #23   26. apr 2015 Dyhring
    det er fordi på en gårdsplads/bondegår er det mere kontrolleret, det er trods alt noget andet hvis det gik galt inde i byen...har så aldrig nogensinde hørt om den slags skulle gå helt galt.


  • #24   26. apr 2015 Jo, men hvad skulle der gå galt inde i byen? Nu snakker jeg om at vaske bil i gårdspladsen, og ikke på en evt. vaskeplads nogle har, og andre ikke har.

    Man vasker da bilen i ens "indkørsel" begge steder, begge steder havner sæben og diverse møg fra bilen i jorden eller i kloakken. smiley

    Men det kan også være lige meget, jeg vasker bil hvor og hvornår det passer mig smiley


Kommentér på:
indførsel af kæmpe bøder for vaskning af bil i egen indkørsel

Annonce