{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Thomas H
Thomas H
Tilmeldt:
14. nov 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 29

BMW X5 bagerste sideruder?? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg vil gerne kunne åbne de bagerste sideruder i min X5 fra 2001 (e53)
Ved godt regler om varebil osv, så behøver ikke høre på moral og afgiftsregler smiley
Det er Bøgely der lavede den om til van, men jeg tror ikke firmaet eksistere længere? Ingen telefon eller hjemmeside?
Nogle her som ved hvordan de er blokeret? Rudemotoren og kontakten sidder stadig i døren.
Kan de have limet ruden fast?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW X5 bagerste sideruder??
  • #1   4. maj 2015 De kan sagtens havde limet ruden, de kan også havde klippet ledningerne, eller værstfald køre en skrue igennem motoren!

  • #2   4. maj 2015 Kan du høre den prøver at bevæge sig, når du trykker på knappen? For så har du allerede fjernet muligheden for klippede ledninger og andet snot.
    Så er der muligvis bare sat en klods under ruden, der stopper den..

    Kan du ikke høre den prøver at bevæge sig, kan de have klippet ledningerne, eller været så søde, at de bare har pillet stikket ud af kontakten, bag dørbeklædningen.


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 29
    #3   4. maj 2015 stikket sidder i motoren og jeg gav motoren 12 v udenom det hele og der skete intet, andet end motoren gav en svag hyletone.

    Jeg kunne se på folien mellem dørbeklædningen og selve døren, at de havde været inde i døren og rode med noget. Jeg kiggede desværre ikke efter om de har pløjet en skrue ind i motoren smiley

    Der var ikke en klods under ruden.


  • #4   4. maj 2015 Ruden er nok højst sansynligt limet, også har de måske pillet sikringen til motoren..

    I min altea, var ruderne limet, og stikkene klippet.. -.-


Kommentér på:
BMW X5 bagerste sideruder??

Annonce