{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skifte forrude i mazda
  • #1   6. maj 2015 Det kan da ikke betale sig

  • #3   6. maj 2015 Nu nævner du ikke hvilken Mazda I har, men er den af lidt ældre dato er det ganske vanskeligt at skære forruden ud uden at smadre den..
    Også får du stadig en brugt rude med diverse stenslag og brugsspor.

    Vil klart anbefale dit at købe en ny, evt få en fagmand til at skifte den


  • #4   6. maj 2015 Nu er det jo ikke det han spørger om, men måske det er lidt svært for jer at skelne imellem diverse bogstaver... ?

    Men måske det er tendensen på bilgalleri, som er kommet for at blive... smiley


  • #5   7. maj 2015 Nu bliver der stillet et helt almindeligt (måske i den lidt dumme ende, men det er netop tendensen på bilgalleri)
    Vi er 3 brugere der kommer med et konstruktivt svar i form af rådgivning..

    En anden tendens på bilgalleri er at har man ikke noget brugbart at bidrage med, kan man altid bare svine andre brugere til, fornærme deres intelligens og gemme sig bag et fjollet brugernavn og profilbillede


  • #6   7. maj 2015 Thomas N

    Ja så siger vi det .... jeg kunne nu sagtens finde noget brugbart at bidrage med...men i denne tråd kan jeg ikke hjælpe, da vi ikke bor i samme del af landet.. Ellers havde jeg da gerne tilbudt min hjælp... Til det der bliver spurgt om. ;-)

    Han spørger om nogen kan hjælpe....

    Ikke om det kan betale sig...., der er jo ingen der kender økonomien...
    Man kan sagtens finde en billig forrude, nogle huggere har endda nogle ruder liggende der er afmonteret.
    Så kan man spare 1000 eller 2000 kr. ved at gøre det på denne måde, kan jeg ikke se noget problem, og der bliver jo netop også spurgt om der er der kunne hjælpe... Det kunne jo være der dukkede en op der kunne hjælpe, eller var fagmand.

    Om det bliver tæt eller ej, afhænger jo kun om det arbejde der bliver udført, og dertil har jeg da nu skiftet en del ruder i nyrere og ældre biler, og der har aldrig været disse problemer i omtaler, også selv om det er en brugt rude...

    Bare lige for at slå det helt fast, så "tror" jeg at jeg måske er den eneste ind til nu der har forstået det der bliver spurgt til, selv om trådopretter lige er blevet oprettet i forbindelse med spørgsmålet.
    Og når folk kommer med disse forslag der ikke har noget at gøre med spørgsmålet, er det jo ikke ligefrem noget man får lyst til at spørge om igen, hvis folk altid sabler en ned...

    Du føler dig jo også stødt af det jeg skriver ikke.... smiley

    Jeg kunne jo også starte med at skriver til spørgeren om de mest generelle ting..

    Hvor i landet ?
    Hvornår ?
    Hvilken bil ?
    Hvad vil han give ?
    Hvad skal han give for ruden ?
    har han selv erfaring med projektet ?
    osv.

    Men det er jo nok derfor du kalder spørgsmålet der bliver stillet i den dumme ende... ,-)


  • Briza Og M
    Briza Og M Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   7. maj 2015 Mazda 626 combi coupe 97. Nakskov. Og en brugt rude koster 300,- hos hugger i Maribo. Men alle siger det er umuligt?
    mvh Claus


  • #8   7. maj 2015 Ok, men det er nu ikke umuligt, jeg har nu haft mange autoruder ude, inden en bil bliver lakeret.
    Så hvis den påstand skulle holde att det er umuligt, så bliver det da nogle dyre lakeringer af biler, hvis for og bagrude skal smides ud.
    For når alle herinde snakker eller skriver om hvordan kvalitets arbejde udføres, men aldrig er der nogen der snakker om hvor dyr en omlakering vil blive med mindst 2 nye ruder hver gang.
    Men så må du jo finde en anden løsning. smiley


  • #9   7. maj 2015 Godt comeback buggi.
    Vi kan evt tage den på PB, men tror faktisk vi mener det samme

    Siger heller ikke opgaven er "umulig", men at det kan være svært at pille en forrude hel ud af en Mazda af lidt ældre dato som der i dette tilfælde er tale om. Listerne sidder typisk fast i limen og der skal ikke så meget til før ruden revner.

    Dette er sagt som "fagmand" med mere end 8 år i autoglasbranchen.
    Når det så er sagt er 300 kr også voldsomt små penge kontra prisen på en ny rude


Kommentér på:
skifte forrude i mazda

Annonce