{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Bmw e39 problemer {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen.
har lige et par problemer med min e39 523.

Ind i mellem så hopper den ned og går på 5 cylindere eller 4 det aner jeg ikke...

Men hvad kan det være?
den har lige fået nye tændrør. ved godt at selvom de er nye kan et af dem godt være dårlige, men udover det?

og problem nr 2.

Afmonterede mine forfælge her den anden dag for at finde ud af hvad det var der larmede fra forhjulet og efter jeg har monteret fælgene igen har den rystet en smugle i rettet efter 60kmt???

har lige for 2min siden fået afbalanceret mine forfælge men uden held problemet er her stadigvæk.


Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e39 problemer
  • #1   6. maj 2015 start på kold motor , og mærk på udstødnings manifolden og se om du kan mærke hvilken cylender der ikke køre med, og skift det rør , eller byt rundt , og se om problemet følger med det rør.
    . .

    prøv at rense nav og bag siden af fælgen , da der måske ligger en lille smule snavs der gør at fælgen ikke sidder helt som den skal .

    gå også dækkende igemen, og se der ikke sidder sten i dækket,der gør at den ryster .

    mvh


  • #2   6. maj 2015 Den køre altid på alle 6 når den er kold.. det kommer stortset kun hvis jeg lige holder stille i et øjeblik

    der sidder ikke noget på narvet eller fælgen
    og der sat heller ikke sten i dækket efter hvad jeg kunne se smiley

    mvh


  • #3   6. maj 2015 Tjek om dine bremser hænger ? Det gjorde min , og det kunne mærkes i rettet

  • #4   6. maj 2015 Mine bremser er i orden så det er ikke det der gør det

Kommentér på:
Bmw e39 problemer

Annonce