{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foto vogn kasse ?
  • #2   6. maj 2015 Yes. Den fungerer som hvis den stadig var installeret i kassevognen.
    Blitz og det hele er samlet på et stativ.


  • #4   6. maj 2015 Jeg syndtes det er blevet for meget med de vogne og kasser , man skulle rydde hele lortet en gang for alle , jeg er sku pist over det er en ren penge maskine ....

  • #5   6. maj 2015 Ronni kunne du ikke bare holde dig til fart grænsen? så havde du jo ikke noget at frygte. Du bestemmer det jo selv.

  • #6   6. maj 2015 Det gør jeg faktisk også men man køre jo ik præcis 80 i 80zone osv, det er helt iorden de holder i byer hvor der er børn, men når så de holder og gemmer sig på en øde landevej hvor der ingen går og cykler , det er fandme noget svineri og lusket


  • #7   6. maj 2015 De står der som regel kun fordi nogle borgere har brokket sig over at der bliver kørt alt for hurtigt hvis det er en øde landevej.. at du så eventuelt kommer med i fælden er jo noget andet.. eller er det?

    De stærkt trafikerede landeveje syntes jeg sku det er iorden, der er en del spader bag rettet som overhaler hensynsløst og køre alt alt alt for hurtigt.! også i 90 og 70km/t zoner.


  • #8   6. maj 2015 Ronni nu tager den så heller ikke et billede før du rammer 10% overskridelse.

  • #9   6. maj 2015 Problemet med en fotovogn er jo netop at den tager et enkelt billede og ikke ser sammenhængen i kørslen. Havde det været en patruljevogn bag ved kunne man se hvordan føreren generelt kørte på strækningen.

  • #10   6. maj 2015 Philip701

    Det må du gerne uddybe noget mere. Der er jo næsten ingen situationer der giver føreren retten til at overskride hastigheds grænsen. Hvordan kan det så undskyldes at folk kører for stærkt?

    Så hvordan kan man sige: og ikke ser sammenhængen i kørslen ?


  • #12   7. maj 2015 Det kan ikke undskyldes at køre for stærkt. Men et eksempel er her i nærheden hvor jeg bor. Man kører rundt om et sving og så er det 40. Man kan først se tavlen, således at man først er på 40 km/t efter tavlen, medmindre man klodser bremserne i. Havde der holdt en fotovogn, havde den nok blitzet en da man var ved at bremse og måske var ved 52 km/t. Den "ser" blot du kører for stærkt. Havde det nu været en patruljevogn som lå bag dig, havde betjenten set at du var ved at sænke farten til de 40 km/t og havde ikke stoppet dig. Håber du forstår hvad jeg mener, ellers lad mig høre (:

Kommentér på:
Foto vogn kasse ?

Annonce