{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.646 visninger | Oprettet:

autoteknolog uddannelse {{forumTopicSubject}}

Hej.
Vil høre om det ville være en god ide at tage en uddannelse som autoteknolog efter man er udlært mekaniker. Er der overhovedet nogle muligheder for at få et job som diagnosetekniker/autotekniker eller lignende bagefter.

For at tage en uddannelse på 2 år for bare at ende som "almindelig" mekaniker bagefter er lidt ærgeligt. Kunne også være fedt at få en smule mere i løn efter man yderligere har ofret 2 års skolegang.

Så hvis nogle ved noget om det må de meget gerne hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  autoteknolog uddannelse
  • #1   15. maj 2015 Autoteknikker uddannelsen er forhåbentlig noget dit nuværende arbejde gir dig, det en investering i dig og dine færdigheder. Jeg er selv startet på autoteknikker sidste år, kan kun sige go for it. Det er også for egen interesses skyld, så jeg blir bedre til og vide hvad jeg burde måle, før jeg måler det.

  • #2   16. maj 2015 Tror ikke du skal regne med mere løn derefter, du får nogle færdigheder på el-siden der er lidt bedre.

    Nedturen er, at det er en videregående ud, så hvis ikke du får arbejde som precis det, så skal du huske du for eftertiden selv skal betale kursuser, da der ingen tilskud er til dem med en videregående.

    Jeg vil sige i den virkelige verden, er det erfaring der vinder frem for en videregående, for i bund og grund er det jo bare finde en fejl og lave den, begge dele.


Kommentér på:
autoteknolog uddannelse

Annonce