{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

passat 3bg 03 st.car el audi a4 b6 avant 1.8t {{forumTopicSubject}}

Hej har fundet en forhandler hvor jeg har mulighed for at enten købe en audi a4 b6 avant quadtro med 253tkm og alt i udstyr 163hk

Men han har også en passat st car fra 03 med 275tkm koster det halve af hvad audi'en koster der er også alt i udstyr. Bilen skal ikke stå standard men stadig familie bil når der kommer en lille, dog er intraen mest audi'en men hvordan er pladsen og sådan i en audi og det samme i en passat begge modeller er 1.8t dog er passat'en kun med 150hk og uden quadtro.

Håber i kan give mig nogle gode ideer til hvad bil jeg skal vælge og hvorfor smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  passat 3bg 03 st.car el audi a4 b6 avant 1.8t
  • Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

    Emner: 16 Svar: 147
    #1   25. maj 2015 Jeg har haft begge 2 og vil sige at pladsen uden tvivl er bedst i passaten ,men deriomod kvalititen i audien er langt bedre og føles meget bedre og mere luxuiøs at køre i , kan du leve med den er en smule mindre havde jeg klart taget audien , du må op og prøve dem begge og så finder du hurtigt ud af hvilken du er til

  • #2   25. maj 2015 Hvor meget mindre er Audien i forhold til passaten?:)

  • Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

    Emner: 16 Svar: 147
    #3   25. maj 2015 Ved ikke lige på mål ,men jeg er 193 og havde bare bedre plads i passaten inkl bag i
    men har haft et par stykker 3bg og nogle kammerater der også har og de har det alle med at knirke i instrumenteringen når man kører over ujævn hedder og det blev jeg godt træt af til sidst ,er ikke meget men nok til at det irr. mig og der virker audien bare klasser over , alt virker meget mere solidt inden i og lækker


  • #4   25. maj 2015 Audi er klejn, især bagi kan man se det, lidt ynkeligt at ha en a4 eller a6 til flere 100 tusinde kr, og så skal man pille hjulene af barnevognen før den kan komme ind, i en passat smider du den bare ind

Kommentér på:
passat 3bg 03 st.car el audi a4 b6 avant 1.8t

Annonce