{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Henrik N
Henrik N
Tilmeldt:
27. maj 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvilken bil {{forumTopicSubject}}

Hej,

jeg skriver fordi jeg skal have ny bil til et nyt job.

Jeg har udkig på 2 jeg ikke helt kan bestemme mig for. Håber i kan hjælpe.

Jeg er i tvivl om hvilken bil der er mest økomomisk med værdi tab og det hele efter 2 år.

Kørselsbehov 20.000km/år
udbetaling 150.000kr

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mercedes/cla200/16-urban-aut/2432557

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mercedes/c220/22-cdi-coup-aut-be/2463026


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bil
  • vladmury
    vladmury Tilmeldt:
    feb 2013

    Emner: 9 Svar: 141
    #1   27. maj 2015 jeg vil gå efter en diesel c220 er meget godt

  • #2   27. maj 2015 Af de to ville jeg uden tvivl tage C-klassen. Den er mere økonomisk, i forhold til CLA'en. De 19,6 km/L CLA'en er opgivet til er ikke realistiske med den motor og automatgear, der skal du over i en CDI, men så er prisen jo også en anden hvis den skal være med automat, som kræver du skal op i et større motorprogram.

    C-klassens automatgearkasse fungere desuden også meget bedre, og er mere flydende ved kickdown og ved stille kørsel, hvorimod CLA'ens overgang er noget mere hård og giver et ret hårdt ryk når man trykker til den. Min mening er at du får meget mere køreglæde og bil ved C-klassen, i dette tilfælde. C-klassen er også meget mere rummelig både foran og bagved, hvis ikke du allerede har været ude og prøve begge biler endnu.


  • Henrik N
    Henrik N Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   28. maj 2015 Tusind tak for det gode svar. Jeg ved det kan være svært at svare på, men c220 har kørt 120000km hvornår skal man forvente reparationerne begynder at vælte ind?

  • #4   28. maj 2015 Det er en rimelig driftsikker bil. Du skal jo også huske på at lige netop den motor der bliver/blev brugt i stor stil ved taxa'erne, så sørg for at serviceintervallene er passet og forbliver det, så ved jeg du kan runde en masse kilometer endnu. Jeg har kørt nogen som havde rundet over 300.000, med samme motor som stadig kørte fejlfrit, og ikke til at mærke den havde gået det som stod i speedometeret. Lige præcis hvilke typiske svagheder de får med tiden tør jeg dog ikke svare på, men jeg tvivler virkelig på det er reparationer som kommer dumpene en efter en, det er en utrolig solid bil.

Kommentér på:
Hvilken bil

Annonce