{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Omlakering af kofanger {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg står og skal have omlakeret en kofanger. og så vil jeg lige høre om der var nogle er kunne forklare hvordan man bedst forbereder kofangeren til at blive malet, altså hvordan den slibes eller blæses.
og jeg skal også have spartlet 2 huller og et lille hak ud i processen.

hvis der er en er kan forklare hvad man skal bruge og hvordan det gøres, eller evt en der vil gøre det for billige penge i Horsens/Aarhus området så ville jeg være yderst taknemlig smiley

ubrugelige kommentarer frabedes!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omlakering af kofanger
  • MG
    MG Tilmeldt:
    jul 2003

    Følger: 13 Følgere: 11 Svar: 16
    #1   27. maj 2015 giv den til maleren så ordner han resten

  • #2   27. maj 2015 Ja det gør han nok men nu spurgte jeg jo ikke hvad maleren kunne og ikke kunne

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #3   28. maj 2015 må give Mg ret når du ikke ved hvad man skal bruge vil du hellere ikke kunne lave det selv det er jo ikke for sjov en lakker står 4 år i lære

    exentersliber slib med 180 til den er mat over det hele spartel med glas fiber slib ned spartel med plastik slib ned spartel med sprøjte spartel på skaderne evt det hele slib med 220

    som du kan se skal du bruge en del værktøj slibe maskine spartel pistol sandpapir maske og dit værkstad vil blive super støvet

    du må til muldvarpen og give det som det koster hos en maler det bliver ikke over 1000 kr


  • #4   28. maj 2015 Har også fundet en der klare det hele for mig nu smiley

Kommentér på:
Omlakering af kofanger

Annonce