{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

bmw e46 328 coupé sedan hjælp {{forumTopicSubject}}

Min næste vogn skal være en 328i e46 da de til at betale. Dog er valget ikke til at finde u af. Coupé'en er 40.000kr dyre med 2 store døre sedan'en er nede i omkring 40.000kr med alt i udstyr med okay km tal. Dvs prisen er omkring 80.000kr for en coupé 328i og 40/45.000kr for en sedan

Hvad skal man dog vælge det er somme tider jeg har nogen med og jo coupe'en er da fedest men er den de 40 000kr mere værd i forhold til en sedan.

Jeg håber i kan hjælpe mig med det bedste valg og hvad der er godt ved en coupé og hvad der er minus og det samme ved sedan modellen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bmw e46 328 coupé sedan hjælp
  • #1   28. maj 2015 Coupe er mere eftertragtet blandt "brian" folket (LÆS: Unge knæjter) og derfor er priserne meget højere på dem.

    Jeg har selv en sedan (godt nok E36) nu, og jeg ville da uden tvivl, i dit tilfælde, tage en sedan igen, alene grundet prisforskellen. Det er nu meget rart med de 2 ekstra døre en gang imellem (selvom det da er sjældent smiley )

    Coupe:
    Dårlig: Adgang til bagsæde, KÆMPE døre (træls når man parkerer tæt). DYRERE
    God: Ser fedt ud, bilen er lidt mere "stiv" i det (bedre til banekørsel, dog minimalt)

    Sedan:
    Dårlig: Knapt så eftertragtet
    Godt: Adgang til bagsæde, døre en del mindre = nem at komme ind/ud af når parkeret tæt. BILLIGERE


  • #2   29. maj 2015 Coupe, fordi den spiller 100%

  • #3   29. maj 2015 Coupe hvis du har pengene, ellers sedan. Prisen er højere på coupeen, men den vil jo også være højere når du vil sælge den igen.

  • #4   29. maj 2015 Må ud og prøve sådan en coupé og sedan bare der god plads bag ved forsædet og at man ikke skal sidde bukket med hovedet. Vil gerne kunne sidde ret op sådan mere el mindre.

  • #5   29. maj 2015 Coupéen er bare det pænere at se på. Ja sedanen har bedre plads i bag - men hvor ofte har du nogle med?
    Personligt ville jeg vælge coupéen.


  • #6   29. maj 2015 Der skal også gerne være plads til når der kommer børn til verden. Så self er en coupé da fedest men det det er den de 30/40tkr mere værd. Det det jeg lige skal have gjort op.

Kommentér på:
bmw e46 328 coupé sedan hjælp

Annonce