{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Problemer med elsæder på Seat Altea! {{forumTopicSubject}}

Hej Boys.
Jeg har nogle problemer med mit førersæde på min Altea. Det er et læder el-sæde, hvor lænnestøtten ikke virker. De andre funktioner virker upåklageligt, det er kun selve lænnestøtten som ikke virker. Det er den runde knap helt til højre på sædet, hvilket kan ses på billedet. Den har "sat sig fast" i en position hvor lænnen er kørt helt ud, hvilket ikke er til at køre med. smiley
Jeg har ladet mig fortælle, at der sidder en lille kompressor i sædet, som styrer lænnen. Mon det er den som er i stykker? Den melder ingen fejl når jeg sætter computeren på..

Er der nogen som har prøvet lignende, eller ved hvad man skal gøre? Jeg er lidt tom for idéer. Man kunne selvfølgelig skille sædet helt ad, hvilket tilsyneladende er en større operation. Så hvis i kendte et trick, kunne det være super!!

/ Rasmus smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med elsæder på Seat Altea!
  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #1   30. maj 2015 Kan du tilslutte 12 volt til den lille kompresser.. Ja' så ved du om den virker smiley

  • #2   30. maj 2015 Hej Allan.

    Ikke umiddelbart. Hvad jeg kan se, så er kompressoren indbygget i sædet. Så skal jeg selvfølgelig skille sædet ad, men det ville jeg helst undgå smiley


  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #3   30. maj 2015 Så bliver det nok svært at finde fejlen.
    smiley


  • #4   30. maj 2015 Tænkte det nok! Jeg må i gang med nål og tråd for at skille det ad! Men tak for hjælpen i hvert fald smiley

  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #5   30. maj 2015 Så lidt, da.


Kommentér på:
Problemer med elsæder på Seat Altea!

Annonce