{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil som Cupra
  • #1   25. jun 2015 Mazda 3 MPS
    Opel Astra OPC.


  • #2   25. jun 2015 Ford focus ST
    A4 2.0 TFSI


  • #3   25. jun 2015 Kig evt. på en Megane RS, den nailer altså de Cupra'er der. smiley

    Ellers er der jo stadig golf V R32 selvom du skal erhverve dig den på gule skilte til de priser, men de er til gengæld mega billige i vægtafgift.


  • #4   25. jun 2015 civic type r .
    BMW 330d fra 07 og frem . og en masse andre


  • #5   25. jun 2015 Mazda 3 MPS, den ligger på 8 sekunder.
    Opel Astra OPC, den er helt fin. Den er bare i 3d. Vil helst have noget 5d :).

    Men gode forslag smiley


  • #6   25. jun 2015 Du kan få meget Impreza STI til de penge. Der skal noget af en Cupra til nogensinde at kunne naile sådan en. smiley

  • #7   25. jun 2015 Arr Mazda 3 MPS er altså ikke mere en omkring 6.2 om det! smiley

  • #8   25. jun 2015 Hvem har fortalt dig at en Mazda 3 MPS skulle klare det på 8 sekunder???.
    Den har da 20 heste mere end en cupra. Og den er fandme ikke så meget tungere så det skulle betyde noget.


  • #10   25. jun 2015 En 130I hvis den kan holde sig i budgettet? smiley

  • #12   25. jun 2015 Megane Coupe eller En Civic Type R, knap så hurtig i en lige linje, men meget sjovere..

  • #13   25. jun 2015 Bare lige for at få stillet min nysgerrighed. Har ikke selv prøvet at køre i hverken cupra eller andet med forhjulstræk og 200+ hk, men tænker bare at "så mange" hk høre til på baghjulene. Er det ikke træls at køre med på forhjulene ? tænker i sving ved opstart og sådan. Har en kammerat med en seat leon og 340 hk, han kan ikke give fuld gas medmindre hjulene er helt lige, og så slås han med rattet når den får noget at leve af? lyder ikke særlig indbydende eller sjovt synes jeg. kan selvfølgelig også være han bare ikke kan finde ud af at køre den ordentligt ? smiley

  • #14   25. jun 2015 hvad med sirocco

  • #15   25. jun 2015 passer priserne også?
    a4 2.0 tfsi burde være dyrere end cupra ville jeg mene


  • #16   25. jun 2015 Opel Vectra C OPC

  • #17   25. jun 2015 Dennis..

    340hk er også en sjat, og der er forskel på hvordan kræfterne leveres..

    jeg har prøvet +245hk i en forhjulstrukken integra med sug, der bliver effekten leveret progressivt, og med spær og gode dæk laver den ikke engang hjulspin ved rullende start...


  • #18   25. jun 2015 Mirza

    okay, tak for svar smiley
    Men holder mig nu til baghjulstræk, ville ikke turde køre "råddent" i en forhjulstrækker ud af små veje på samme måde. Men det er jo selvfølgelig også humlen i det, man skal jo netop ikke køre en forhjulstrækker som en med baghjulstræk smiley


  • #19   25. jun 2015 Jeg kører i begge dele, og en velkørende forhjulstrukket bil kører ligeså godt som en baghjulstrukket bil.. det KAN også være ligeså sjovt..

  • #20   25. jun 2015 Hvordan kan i sammenligne en Audi A4 2.0 TFSI , med f.eks. Cupra, Megane RS og de andre "hot hatches" der bliver nævnt? Det er da bare en tung understyrende familiecontainer. Jeg ville helt klart gå efter en Megane RS, som hvis du er heldig kan fåes til omkring 200.000 kr. Den er virkelig populær på Nürburgring, hvilket må være et godt tegn!

  • #22   25. jun 2015 Jeg har været hele snøren igennem..
    Jeg faldt fuldstændig for Civic TypeR.

    Den er langt mere gennenført end en Cupra, også giver den en køreoplevelse som ingen af de andre kan levere.


  • #23   25. jun 2015 Hele snøren? Hvad er det for en perlerække...?

  • #24   25. jun 2015 Civicen er sløvere, har ingen moment og er meget sværere at hive flere kræfter ud af, end en Cupra... Så den kan godt pakke sammen.

  • #25   25. jun 2015 Og en Golf 2 med en kæmpe turbo er endnu hurtigere..

    Samt en Ferrari 360 modena er også svær at hive hk ud af.. Det er alle sug motorer for den sags skyld...

    Køreoplevelse og fart/hk kan være 2 forskellige ting..


  • #26   25. jun 2015 Golf 5/6 Gti, R32, Cupra, Opc, 130i, Cooper S, Giuletta qv, 350z, TT Quattro, Mps, Focus ST, Rx8, STI Blobeye

    Samt et par andre.

    Så jeg mener nu nok jeg har prøvet det der skulle prøves..


  • #27   25. jun 2015 Nåh, så du har prøvet en STI også. Så er det vel smag og behag hvis man vælger en Type R, men jeg ved godt hvad valget havde været på hvis det var mig smiley

  • #28   25. jun 2015 #26 - Ja med det forbløffende bil repertoire er du da klar til at køre på cykel resten af dit liv smiley
    Forstår ikk hvordan en civic af den generation kunne vinde over de andre biler du nævner.


  • #29   25. jun 2015 Ok, Mirza, der har du sgu lært mig noget...

    Hvis du lige bemærker hvad trådstarteren skriver, så vil han have biler, som matcher Cupra på "kræfter og størrelse". Begge dele kan Civic ikke hamle op med her.
    Og seriøst, så dårlig en køreoplevelse giver en Cupra så heller ikke. Man betaler for mere vægt, ja. Men de kører sgu godt nok til de fleste...


  • #30   25. jun 2015 Ja, det har jeg.

    Jeg ville også hellere eje en STI, men for at de kom ned de på 200.000,- som jeg nu havde stående, blev de simpelhent for gamle og slidte.

    Planen er da også en Hawkeye ved næste bil skift.


  • #31   25. jun 2015 Jeg har kørt i begge biler.. på papiret er det 0,2 sek der adskiller dem fra 0-100km/t.. Så hvordan er det lige at den ikke passer til tråd startes spørgsmål ??

    en Cupra har 40hk mere, men vejer mere og gearingen er slet ikke så super tæt som den er i en Type R, derfor er der heller ikke den store forskel på accelerationen, men der er STOR forskel på kørestil, den ene kan køres i lave omdrejninger, den anden skal køres som en motorcykel og piskes rundt, det er smag og behag.. men jeg har prøvet en del biler og en type R passer bedst til mit temperament


  • #32   25. jun 2015 For gamle og slidte?? Du er klar over at man kan hente næsten nye STI fra 03-05 til under 200.000, med den stærke motor, og bredere undervogn osv.osv., som kun har rullet 40-60.000km i England ikke??

  • #33   25. jun 2015 Jyllen

    Der er mange faktore der spiller ind, men du har garanteret aldrig prøvet en FN2 i de rigtige omgivelser.


  • #34   25. jun 2015 På papiret... I virkeligheden kan Civic'en slet ikke hænge på en Cupra på lige stræk. I ren drag mod en Cupra, er de 100% fortabt. Motorvejs mellemaccelerationer eksisterer ikke i en Type R.
    Når jeg trykker den af i min 20 år gammel stationcar mod en Type R, så er det som om de holder stille. En Cupra følger fint med.

    Der er MEGET større forskel, end det ser ud til...


  • #35   25. jun 2015 Det kunne jeg ikke på daværende tidspunkt.
    Jeg ventede endda 4 måneder på fastlæggelse af registreringsafgift, jeg kunne ikke få en STI som jeg gerne ville have den, til under 200k.

    Jeg var sågar i Sverige for at kigge på 2.


  • #36   25. jun 2015 Nu er jeg en anden type billist end dem der måler pik med 0-100 km/t tider på papir eller IRL..

    En gadebil skal for mig være SJOV at køre, og det er hele pakken der tæller, jeg synes at en type r er sjovere end en cupra.. en MX5 er derimod sjovere end dem alle sammen selvom den er langsommere..

    En racerbil derimod (ikke trackday bil, men rigtig racerbil) der er det KUN omgangstiden der tæller for mig, alt andet er ligegyldigt..

    En chippet 535d nakker jo alle hatch men den er jo heller ikke sjov vel ???


  • #37   25. jun 2015 Hvis det ikke behøver at være en Hatch, så kan man vidst får sådan en Smart Roadster Brabus version, til lige de 200.000 Kr?

  • #38   25. jun 2015 4 måneder på en afgift! Jesus, det er da heldigvis blevet nemmere idag smiley

  • #39   25. jun 2015 Tænker du på de der Quickimport? For dem tog jeg først fat i, men de kunne ikke fastlægge den smiley

  • #40   25. jun 2015 For nogen er en sjov bil - en hurtig bil.
    For mig en sjov bil - en hurtig bil, som ligner en langsom bil.
    For dig en sjov bil - er måske en semi langsom bil, hvor du pisker rundt i gearkassen og som kører hurtigt rundt på sidevejen...
    En 535d er da nok sjov for dem, som elsker at mærke momenten i ryggen sammen med hele familien?

    Forleden kørte jeg en Tesla P85D...Jeg havde det sgu sjovt nok...


  • #41   25. jun 2015 Helt sikkert.. Vi har forskellig smag, jeg undrer mig bare over at du skriver at den kan pakke sammen når den er i samme kategori og nærmest ligeså hurtig i acceleration som en Cupra..

  • #42   25. jun 2015 Quickimport syntes jeg ikke er gode til de mere specielle biler. Der bliver jo ikke importeret ret mange STI til landet igennem dem.

    Du kan få et bindende svar, forholdsvis hurtigt hos Skat selv nu, i takt med at der er kommet flere til landet smiley


  • #43   25. jun 2015 jeg ville vælge noget med 4 hjulstræk hvis man skal over de 320 hk der. dem jeg har kørt mod de laver jo ikke andet en og spise dæk smiley

  • #44   25. jun 2015 Sciroccoen er hurtigst.. 0-200 på 8 sekunder, så kan i fandeme pakke sammen kan i. smiley

  • #45   25. jun 2015 En anden ting er også jeg personligt synes en civic type R er langt federe i kabinen end en cupra.. men hvad bil man er til er subjektivt. personligt elsker jeg også måden man kører en type r på og kører man pænt er de økonomiske.. man kan ret hurtigt få 300 hk i en cupra. men man kan også ret let få 250 hk i en type r, så er man jo ligevidt.. jeg ville tage ud og prøve alle de forskellige og finde noget for min smag.. for mig er der mere sjæl i en civic hvor cupraen bare leverer arbejdet på en lidt mere kedelig måde smiley men er man til mellem acc ved lave omdr. så er det ikke civicen man skal have

  • #46   25. jun 2015 Nicolai

    Det er lige præcis sådan det hænger sammen!

    En Civic TypeR er nok en af de biler med flest fordomme imod sig, og i langt de fleste tilfælde har de aldrig været i nærheden af en.

    Det er en speciel bil, til specielle ejere.

    Du ser alle slags ejere i en Cupra, unge som gamle, hvilket jeg også godt kan forstå.
    Du får en hurtig bil for pengene, men det er ikke nok for mig smiley


  • #47   25. jun 2015 Jeg syntes egentlig ikke synderligt om kabinen i hverken en Cupra eller en Type R. Cupraen's kabine er kedelig og har mat og blank plastic over det hele. De nye Civics er lidt for utradtionelle for mig, især mht speedometer. For meget rumskib over det.

    AHJ, de fleste af os er altså ligeglade med at være et unikt lille snefnug. Og så skal du altså heller ikke gøre de Type R's sjældnere end de er. Bevares, der er langt færre end der er Cupra men alligevel.


  • #48   25. jun 2015 Hvor har jeg nævnt den er sjælden?
    Jeg siger den er speciel, mht. designet og køreoplevelsen.

    Enten kan man lide den, ellers kan man ikke. Hvilket er fair, men man er nødt til at prøve feb før man ved, hvad den drejer sig om..


  • #49   25. jun 2015 #45

    Må jeg lige høre hvordan du nemt får rullet en Civic Type-R til 250 hk tak?

    #47

    Nemlig, der er langt færre Type-R. Detxer der nok en grund til smiley


  • #50   25. jun 2015 Martin J
    komplet udstødning og kpro og et sæt knaster så er man allerede godt på vej smiley dog er jeg enig i k20a fra f.eks. dc5 er lidt lettere. dem har jeg set flere eksempler på ligger omkring de 250-260 blot med udstødning og indkøring. det skal så siges at derefter skal der graves en del efter det sidste smiley


  • #51   25. jun 2015 Der er mange forskellige meninger :).

    Jeg har tjekket en civic type R før og jeg skal også snart ud og prøve en.

    Jeg så lige at den har omkring 200 nM, hvor Cupra´en har 300, vil civic ikke føles langsom?
    Både generelt eller ved lave omdrejninger?


  • #52   25. jun 2015 Så du kalder komplet udstødning, knaster og indsugning og då lige en mapning for billigt?
    Vil dog også gerne se hvilke knaster der giver 30-40 hk på en K20 motor.


  • #53   25. jun 2015 Jonas.

    Jo, hvis man kører ved lave omdr meget og man ikke bruger gearene, så føles en type r væsentligt mere doven og som en tung bil med en lille motor. men kører man den som den burde med nok omdr. så ændrer den karakter fuldstændig. og en anden detalge er lyden er fantastisk i mine ører smiley


  • #54   25. jun 2015 Civic er sug og skal trækkes igang af en fiskekutter, Cupra har turbo, og kan selv lægge fra land smiley

  • #55   25. jun 2015 Martin J
    det er mere regel end undtagelsen at K20z4 (som fn2 er født med) laver ca 260 hk med knaster, indsugning, udstødning og indkøring.
    umiddelbart ser jeg ikke det som et dyrt indgreb. bilen er i sig selv forholdsvis billig i indkøb så der er sparet en del der..
    det er ikke knasterne der giver så meget. det er udstødningen faktisk på sådan en k serie der er noget at hente på smiley


  • #56   25. jun 2015 Er der lavet Turbokits til bilen? smiley

  • #57   25. jun 2015 det er der ja jonas. men er du ude i turbo så vil jeg anbefale cupraen. den er lovlig med tryk smiley

  • #58   25. jun 2015 Prisen er bare en del højere for Cupraen smiley


  • #59   25. jun 2015 Priser tak.

    Gætter på at du er sat ca 15-20.000 kr bagud inden du har 260 hk i din Civic.
    For de samme penge har du 320+hk i en Cupra.


  • #60   25. jun 2015 Ja en Cupra er dyrere og det er der en grund til smiley

    Men synes du skal prøve dem begge.


  • #61   25. jun 2015 Budget er omkring 150.000 smiley

  • #62   25. jun 2015 15-20.000 kr for 60 sugehk er da også billigt i mine øjne - men ja, du kan lave 320hk ret simpelt i sådan en cupra smiley for mig er det to vidt forskellige biler. enten er man til det ene eller andet. også derfor jeg mener man skal prøve begge ..

  • #63   25. jun 2015 Jeg har prøvet en cupra, den er lækker nok. Men prisen er lidt høj. Derfor leder jeg efter noget lign.

  • #64   25. jun 2015 Kom lige med nogle links der viser de hk du påstår en Type R får. Samt nogle priser tak.
    En Cupra er på 350-360 hk for under 30.000 kr.


  • #65   25. jun 2015 Chip en cupra og du er på 310 stykker smiley

  • #66   25. jun 2015 Vi kan diskutere fra nu af og til juleaften om, hvilken der er bedst.

    Prøv dem begge, også er den ikke længere..


  • #67   25. jun 2015 Der er ikke noget at diskutere... Snakker vi power, så er Cupra bedst. Punktum.

  • #68   25. jun 2015 Snakker vi i det hele taget hverdagsbil så er en Cupra bedst på alle punkter. Også derfor du ikke ser særlig mange Type-R på vejene.

  • #69   25. jun 2015 jeg er ikke enig.. grunden til man ikke ser ret mange type R er at man i dk fortrinsvis køber tysk "kvalitet" og man helst ikke skal have noget der er for anderledes som type R er.. Martin søg du lidt på google så bliver du hurtigt klogere . er du på tværs for at være på tværs eller ? jeg skriver ikke for sjov man forholdvis let kan hente 60 suge hk på sådan en hvis jeg ikke kunne bakke svaret op.. smiley
    men du kan starte med at kigge på den del sol der er herinde med k motor i, den laver 259 hk på k20a uden skarpere knaster.. z4 er lidt anderledes, også derfor den skal have knaster og anden indsugning for at ramme det samme power

    http://www.bilgalleri.dk/galleri/37730-honda_krx_del_sol


  • #70   25. jun 2015 Det var alligevel mange punkter Cupra er overlegen på.

    Hvor mange punkter skal jeg nævne, hvor TypeR er bedre?


  • #71   25. jun 2015 #69

    Kan ikke finde nogle beviser på Google. Så kom frisk og tilføj gerne priser smiley

    #70

    Du går bare igang med at nævne punkter der gør en Type-R til en bedre hverdagsbil end en Cupra. Kom glad.


  • #72   25. jun 2015 Shits gone to far ! Det er jo for fanden en smagssag, prøv dig frem og vælg den du synes passer til dit temperament. Fuck hul i hvad folk har af personlige meninger, det er jo din egen mening som tæller smiley

  • #73   25. jun 2015 Har du overvejet van i stedet for opretter?

  • #74   25. jun 2015 I øvrigt AHR - nu skriver du en civic er økonomisk hvis du kører pænt..

    Hvad er økonomisk?


  • #75   25. jun 2015 Hvis det skal være billigt så kan man købe en corolla til 10.000 og putte møle på, det er endnu billigere ?? Men er det det som tråden handler om ??

  • #76   25. jun 2015 Min far kan slå din far!.

  • #77   25. jun 2015 #76

    Mærkelig kommentar, som intet har med denne diskussion at gøre.


  • #78   25. jun 2015 Martin J .
    nææh jeg synes bare det er det tråden er blevet til nu smiley .


  • #79   25. jun 2015 Nej, tråden blev til at alle dem der mener at en Type R er den bedste bil i verden ikke ville argumenterer for dette alligevel. Så stoppede det hele ligesom.

  • #80   25. jun 2015 Martin J.. Der er vist ingen der har sagt at en type R er den bedste bil i verden, blot bedre end en Cupra, og argumenter har der været nok af, man er selvfølgelig velkommen til at være uenig.. Der er ikke et rigtig svar ved tråde som denne.. Det er jo ikke matematik..

    Men jeg gad egentlig vide hvor mange af dem som deltager i den her tråd har prøvet både en Type R og en Cupra ?? Kom så ? smiley


  • #81   25. jun 2015 Det har jeg.

    Hvad vinder jeg?


  • #82   25. jun 2015 Mirza A >>

    Har skam prøvet op til flere Civic Type-R og vil skyde på at jeg har prøvet de første 25 2.0 TFSI biler, lige fra 200 hk og op til 500 hk.
    Ja en Type-R har måske en smule bedre køreegenskaber rundt i sving med fuld fart på.
    Men min udfordring til "jer" var omkring hvad der gjorde en Type-R til en bedre hverdagsbil. Som jo er hvad #0 søger.


  • #83   25. jun 2015 Det var ikke nogen konkurrence, blot et spørgsmål.. Men du har jo heller ikke rigtig bidraget med noget i denne tråd..

  • #84   25. jun 2015 Martin.. Jeg kan ikke se nogen steder at Jonas søger den bedste hverdagsbil ??

    Men hvis han søger komfort, og kraftOVERSKUD så skal han gå efter en Cupra, endnu bedre efter en bmw 530d.. Der er heller ingen der har påstået at en type r er den bedste all arounder, det er nok en Golf GTI der er det..

    Men det er sjovt som sjove køreegenskaber kan være vanedannende, man udnytter dem kun 2-3% af tiden i trafikken men de kan nemt være hovedargumentet for ens bil valg.. for nogen.. Derfor skal man prøve så mangebiler som muligt..

    Jeg har bl.a. prøvet Cupra, Megane RS, bmw z4, s2000, mx5, rx8, blot for at nævne nogle og en type R Championship White med spær var den sjoveste af dem, også sjovere end s2000..


  • #85   25. jun 2015 Mirza A >>

    Hvor bliver dit indskud så af?
    Eller du behøver måske ikke tilføje, bare fordi du mener at andre ikke gør det?

    Men tvivler også meget på at jeg behøver fortælle dig hvorfor en 2.0 TFSi motor egner sig bedre til hverdagsbrug end en Honda motor der skal over 4.000 o/min før den er værd at køre i.


  • #86   25. jun 2015 Mirza A >>

    Så du synes simpelthen at en sløv FWD bil er sjovere end div. biler som er bygget til en bane. Det siger vist mere om dig end om bilerne smiley
    Men fred være med det.


  • #87   25. jun 2015 Sgu da ufattelig som et simpelt spørgsmål kan blive til sådan en gang mundlort smiley

  • #88   25. jun 2015 Det eneste mundlort jeg har set her i tråden er #72 smiley

  • #89   25. jun 2015 Okay smiley

  • #90   25. jun 2015 Martin J, der er ingen af de biler jeg har nævnt der egner sig synderligt meget mere til bane end en type r med spær tværtimod, en s2000 gør ikke, og slet ikke en z4 2,5 eller en rx8 uden turbo..

    og på bane så er med mindre end 300-400hk pr ton ikke hverken sjovt eller hurtigt, så det går jeg ikke så meget op i en gadebil.. det hele handler om smilet på de kringlede landeveje smiley


  • #91   25. jun 2015 Tænk i gider blive ved... Vtec drengene i den ene side, og VW drengene i den anden smiley

    Jeg ville bare stadig vælge en STI!!! Bare for at sige noget andet smiley


  • #92   25. jun 2015 Mirza, ligemeget hvad har du gjort op med dig selv for længe siden at du kan ikke lide VAG, og hver en tråd du er I som handler om dem, ender i det samme mundhuggerri, hver gang. De sidste par år..

  • #93   25. jun 2015 Jeg har ellers ikke skrevet et ondt ord om VAG i denne tråd, har jeg? Jeg anbefaler sågar en Cupra hvis man vil have en hverdagsbil med kraftoverskud.. men jeg må vel godt synes at en type R er mere sjov, og det er den jeg ville vælge, det er vel for pokker at holde sig til emnet når trådstarter spørger om præcis det?

    måske du skulle holde dig til emnet også og droppe mundhuggeriet bare fordi du ikke er enig smiley


  • #94   25. jun 2015 På trods af at du har langt mere erfaring med banekørsel end de fleste, er du alt for Honda biased til at man kan bruge din mening til noget som helst.

    Jeg har ikke kørt en Type R, jeg har ikke udtalt mig om hvilken bil der er sjovest. Du har kørt begge, men jeg tvivler på om Cupraen så var 3 gange så sjov ville du aldrig indrømme at sådan en bovlam VW er sjov..


  • #95   25. jun 2015 en 500 hk opel corsa d opc tæsker dem alle sammen, slut med cupra og type r... så er den diskussion vist ovre!

  • #96   25. jun 2015 Ja, fordi en 500 hestes Corsa vil ikke lave flipflop smiley

  • #97   25. jun 2015 nope ! smiley fuld spær og masser slick dæk så den sku hjemme det ku vag og Honda lærer noget af

  • #98   25. jun 2015 Jeg synes en civic r er træls at køre og en cupra er for hverdagsagtig


    Er du så glad Mirza?


  • #99   26. jun 2015 Manden har ordret skrevet " en cupra er for dyr' hvorfor bliver folk så ved ?

  • #100   26. jun 2015 Anders K.

    Jeg kan godt tåle kritik, og jeg indrømmer at jeg besidder en hel del Honda fanatisme smiley

    Men ret skal være ret, i en seriøs tråd som denne hvor manden han spørger om alternativer til en bil så ser du mig ikke skrive noget grimt om hverken VW eller andre mærker, ubegrundet..

    Jeg har faktisk ikke EN gang skrevet at en Cupra er en dårlig bil, tværtimod, jeg har faktisk fremhævet den for dens kraftoverskud.. Men jeg gentager lige mig selv, JEG synes ikke at den er sjovere.. og jeg er åbenbart ikke den eneste med den holdning, hverken i denne her tråd eller på vejene er jeg ?? For hvis jeg var så ville der jo kun køre en bil rundt på de danske veje ?

    Men nu har jeg ikke mere konstruktivt at bidrage med, jeg har delt mine objektive erfaringer, det vigtigste der er at sige til det er, prøv en masse biler og køb den DU synes bedst om smiley


  • #101   26. jun 2015 Mirza
    Du har da rost min Audi engang smiley så du kan jo faktisk godt rose en vag, så det er da fis de fyrer af smiley


  • #102   26. jun 2015 Ja jeg roser biler som fortjener ros uanset hvilket mærke de tilhører.. Og Audi'er kunne også godt lave sjove biler for et par årtier siden smiley

  • #103   26. jun 2015 Martin

    Jeg starter nu;

    Kabinen er klasser over.
    Flere aflægsrum.
    Alt sidder hvor det skal.
    Kvalitets fornemmelsen er en anden liga.
    Større bagagerum.
    Lavere brændstofforbrug.
    Bedre gearkasse.
    Ruster ikke som en Cupra.
    Længere serviceinterval.
    Den holder aldrig på værksted.

    Blot et par punkter..

    Og disse er fakta og ikke blot personlige meninger..


  • #104   27. jun 2015 .

Kommentér på:
Bil som Cupra

Annonce