{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.736 visninger | Oprettet:

Billig bilforsikring for 18-19 årig? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er 18 år snart 19. Har haft kørekort i ca 4 måneder. Men aldrig haft bil i eget navn. Jeg har en citroen Saxo 1.6 8v VTS og vil gerne høre om nogle kan fortælle mig et godt selskab? Da jeg gerne vil høre om jeg kan forsikre den i eget navn. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig bilforsikring for 18-19 årig?
  • #2   30. jun 2015 Det er svært og sige det og det selskab er billige. Bedste råd er og ringe rundt til et par og få et par uforpligtende tilbud. smiley

  • #3   30. jun 2015 Det er det samme min bror sagde, men ville bare høre jeres råd også smiley Men ja så må jeg gøre det, kunne bare godt være nogle havde erfaring med det smiley

  • #5   30. jun 2015 Du skal være 21 hos tekno smiley

  • Ralf  P
    Ralf P Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 19
    #6   30. jun 2015 Det kan blive meget dyrere , at ha den forsikret i andet navn , hvis det er din bil , og dig der bruger den ,
    Ved godt at mange indregistrer bilen i forældrenes navn , men det er ulovligt , og man risikerer ikke at få en øre , ved evt. skade ..


  • #7   30. jun 2015 Som andre skriver er det bedst at ringe rundt.

    Men da min søn skulle have forsikret sin bil som 18 årig var det IF forsikring der var billigst, da de havde en rabat på dette tidspunkt. Prøv evt. at besøge deres hjemmeside.
    Nu er han 20 år og er kommet over i vores forsikring (fik lidt rabat både på pris og antal år), men han kører stadig i eget navn.
    Så en mulighed er at lade dine forældre ringe og trykke deres forsikringsselskab lidt.


  • #8   30. jun 2015 Gjensidige. De er hvertfald mega billige med bmw'er, har alle dage været hos dem

  • Jacob L
    Jacob L Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 18 Følgere: 16 Svar: 19
    #9   30. jun 2015 Prøv at gå ind på denne side, og taste dine oplysninger ind, så har du en ca pris fra de forskellige forsikringer. Det bliver selvfølgelig billigere, hvis du tegner flere forsikringer samme sted. http://forsikringsguiden.dk/#!/

  • #10   1. jul 2015 Forsikringsguiden er nem til at få et online overblik. De mangler dog en masse udbydere og tit er der mange penge at spare også hos fx små udbydere der ikke er med derinde. I DK er der på nuværende tidspunkt omkring 80 forsikringsselskaber, og det er måske kun omkring de ti største der er derinde.
    Du får dog uden tvivl svært ved at finde en billig bilforsikring når du er under 25. Men prøv evt. at indhente tre tilbud og se hvad hvad du kan få den til: https://www.forsikringsportalen.dk/billig-bilforsikring/



Kommentér på:
Billig bilforsikring for 18-19 årig?

Annonce