{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Valg mellem MB og BMW {{forumTopicSubject}}

De herre...

Jeg ved følgende.
Jeg vil købe mig en W211 MB E320 CDI stationW med automatgear ca 400.000km på tælleren til ca 150.000,- , eller en BMW E61 530D touring med automatgear, ca 400.000km og til ca 150.000,-

Er godt klar over disse biler med disse km, jo er meget udsatte for nedbrud grundet alle km og standen svinger enormt meget, men hvilke er mest veligeholdesfrie, mest billige at skruge på når det er perlegrus chefen der skal klare deres sidste år på kloden, og hvilke af de 2 tænker nogle af jer andre ville være de smarteste at vælge.

Best winds..
Lars


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg mellem MB og BMW
  • #2   2. jul 2015 Til hver en tid BMW'en. Har arbejdet hos Mercedes, og er mildest talt ikke imponeret

  • #3   2. jul 2015 Jeg havde taget BMW uden tvivl. Jeg bliver virkelig søvnig af at køre Mercedes, fordi de er så kedelige og komfortable. Men det er bare min holdning smiley

  • #4   2. jul 2015 En E211
    BMW er ok men mercedesen er lige det mere lækker indvendigt.


  • #5   2. jul 2015 jeg ville klart vælge mercedes, syntes der er mere plads og komfort i en mercer fremfor i en bmw og så tror jeg en mercer er billigst at rep på.
    men ingen tvivl om at hvis man vil mere end komfort-kørsel så er det nok bmw man skal vælge.


  • #6   2. jul 2015 Ville også klart have valgt mercedesen smiley Men dog lækre biler begge to.

  • #7   2. jul 2015 Motoren i Mercedesen holder væsentligt længere, end den i BMW'en. Det har altid været en styrke hos Mercedes, at bygge motorer og gearkasser som kan runde over en million kilometer.
    Det får du ikke en BMW til at gøre.
    Der er mere komfort og luksus i Mercedesen, hvilket er yderst behageligt ved lange køreture.
    Reservedelene til Mercedes er forholdsvis billige, og der er bare mere prestige over sådan en vogn.
    Så mit valg ville helt klart falde på Mercedes-Benz.


  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 26 Følgere: 18 Svar: 213
    #8   2. jul 2015 Det er satme de færreste mercedeser, der runder én million kilometer på samme motor og gearkasse smiley

  • #9   2. jul 2015 Men de gør det... Det er set flere gange...

  • Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    nov 2008

    Svar: 99
    #10   2. jul 2015 Jeg ville også tage Mercedes'en. Men jeg er også ret farvet. smiley

  • #11   2. jul 2015 En 320CDI kan alt efter årgang have forskellige motorer. De senere er V6'ere som bestemt ikke er lige så robuste som de gamle R6'ere, men dog kører væstentligt bedre. En mio km er set med 642 motoren (V6 diesel), men det er en sjældenhed. De er bare ikke som før i tiden.
    Syntes i øvrigt der er alt for meget morfar over en Merc kontra BMW


  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 26 Følgere: 18 Svar: 213
    #12   3. jul 2015 Ja, en W124 kan - i bedste fald - runde en million kilometer. Nutidens mercedes kan ikke.

  • #13   3. jul 2015 Det vel også lige meget om de kan runde en million.
    BMW'en har et lidt kedeligt interiøre, et design der rimelig fint og en manuel gearkasse der lort at skifte rundt i.(det har BMW aldrig kunne lave)
    syntes der er mere køreglæde i hverdagen i en Mercedes . Kun hvis du skal presse bilen. Meget at BMW en er mere sporty men man skal være en Søtofte chauffør før du kan bruge de marginaler den er bedre.


  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 26 Følgere: 18 Svar: 213
    #14   3. jul 2015 Haha, du mener simpelthen at BMW's manuelle gearkasser er elendige? Så har man hørt det med. Men hey, det er selvfølgelig i orden at være uenig med motorjournalisterne verden over.

    Alle ved jo at Mercedes' helt store force er manuelle gearkasser.

    Når alt kommer til at, slår en W211 ikke en E61! smiley


Kommentér på:
Valg mellem MB og BMW

Annonce