{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.318 visninger | Oprettet:

opfyldning af oxygenflaske {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 20 liters oxygenflaske som jeg gerne vil have fyldt op, da det er ALT for dyrt at bytte de små 5 liters, men hvor kan man det henne uden at skulle indgå en lejeaftale der koster 5 kroner om dagen

Bare for at undgå misforståelser er det oxygen til skærebrænder / gas og ilt, ikke en co2 flaske

gerne i Aalborg og omegn


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opfyldning af oxygenflaske
  • #2   6. jul 2015 Dem har jeg snakket med det er dem blandet andet der vil have 5 kroner om dagen for deres større flasker, for dem kan man ikke eje, det er lejeflasker, selv om jeg selv ejer en.

    deres priser der er helt hul i hovedet, en 20 liters koster det samme at fylde som en 5 liters, hos dem, det er derfor jeg gerne vil have et sted hvor de kan fylde mine egne flasker op


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #3   6. jul 2015 hmm tror jeg ikke du kan hvis man har ejer flaske skal de trykprøves med et vist interval og det koster knaster men skal du skære/varme og ikke lodde/svejse er kosan gas billiger og ligeså godt

  • #4   6. jul 2015 Flasken er trykprøvet og godkendt til 2018
    men jeg høre bare kosangas :)-


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #5   6. jul 2015 ja til skære brænder og varme er kosan gas nr 1 bare sæt en kosan gas adapter på din slange så kører det

  • #6   6. jul 2015 gevindet på oxygenflasken er vel det samme, det er standard

    og jeg bruger i forvejen propan gas til at skære med, da det er meget billigere, - og jeg tror altså stadig det kun er de små flasker der er ejerflasker, min er jo noget større, men jeg hører lige kosangas hvis du mener de har større ejerflasker ?


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #7   6. jul 2015 nej mente ikke at kosan gas har det du sgr men mente det som et alternativ til acetylen men prøv at ringe lidt rundt til div leverandører af gasser til ehverv

  • #8   7. jul 2015 Ligesom du har fået at vide, så er en 20 liters flaske, en lejeflaske. Så kan det sagtens være at du mener at det er din egen flaske, men jeg vil til hver en tid påstå at flasken er stjålet et eller andet sted. Med andre ord så er det et gasselskab der er ejeren. Og du har helt ret i at 5liters flasker er blevet pisse dyre, men jeg tror ikke det vil løkkes for dig at få "din" 20 liters fyldt.

Kommentér på:
opfyldning af oxygenflaske

Annonce