{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KM-tæller
  • #1   7. jul 2015 Det er meget for stort set alle biler, især hvis vi snakker om en benziner, hvilket jeg formoder vi gør?

    Det kommer dog igen også an på hvordan den er kørt og vedligeholdt, køre helt sikkert nogle rundt derude med 4-500k kørte km, men jeg ville personligt aldrig købe en bil med så mange kørte km - heller ikke en diesel.


  • #2   7. jul 2015 Kan da være ligemeget pris og km hænger sammen hvis den har kørt 340 nu så køre den sikkert også 500

    Min far har en volvo s80 den står som ny kosmetisk den har kørt 600.000 snart med automat gear den har aldrig fejlet noget


  • #3   7. jul 2015 Mjaa, pris og km hænger sammen, korrekt, men ofte så køber folk ikke en bil i den klasse fordi de har tænkt sig at smide x antal kr. efter reparationer hvert år, og der vil nu engang undgåligvis være flere reparationer på en bil som har kørt 340.000 km end 140.000 km.

    Tvivler i øvrigt ikke på at din fars Volvo S80 står pænt efter 600.000 km, men står som ny det tvivler jeg pænt meget på - i øvrigt så var det ikke en Volvo men en Toyota han tænker på at købe, der er en rimelig stor forskel imellem de to biler.


  • #4   7. jul 2015 Hvis Avensisen bare er passet med service og har fået lidt undervogns behandling, behøver du ikke at være bange for de km.. Det er en meget stærk motor den 7a-Fe. og den er nem at reparere på.. smiley
    Den kan du roligt købe, hvis den er holdt og prisen er fair.


  • #5   7. jul 2015 der er tale om en 1,8 16v vvt-i sol.
    nysynet.
    har gået igennem syn hvert andet år uden anmærkninger, har været inde og kigge på nummerplade.net
    det er bare mere km´erne jeg er lidt nervøs for.
    For jeg har lige haft en citroen saxo vts der havde kørt 290.000 km. som var i virkelig dårlig stand til sidst.
    motoren og gearkasse var ikke så god længere.
    ved godt det ikke det sammen motor som på toyotaen, men den har trods alt kørt 60.000 km længere end den saxo jeg havde?


  • #7   7. jul 2015 Måske.
    Enten er den iorden eller også er den forsømt.

    Kim P
    1. Det ikke Frankrigs skyld danskere ikke ved lige holder bilerne.
    2. Brava er en Fiat og Fiat er Italiens så kan ikke forstå hvad du mener.
    3. Min PSA har kørt 380.000km og min gamle havde kørt 414.000 og de fungere stadig helt suverent. Har færre problemer end mine venner med VAG der har gået 100-200.000km mindre.

    Du kan sagtens finde en pige på 19år der er super slap og en på 25. Der stram det avhænger af hvor bollede de er og om de er blevet vedligeholdt.


  • #8   8. jul 2015 Jeg har efterhånden haft 3 avensiser, og den jeg har nu har kørt 360.000km, og man skulle tro den lige er kørt til smiley
    Som sagt er service osv overholdt, og du får den til en fair pris, ville jeg af erfaring ikke sige nej. Har prøvet en masse biler efterhånden, men en avensis er den bil som absolut giver mindst problemer og så kører de fandme bare derud af. Super fornuftig bil smiley


  • #9   8. jul 2015 Altså den har kørt 347.000 km. Nysynet for 2 uger siden.
    Rigtigt fin i lakken og farven.
    18 tommer alu.
    Alt i udstyr.
    1.8 Vvt- i år 2000
    Pris 20.000
    Men det er rart ar vide hvor andre har af erfaringer med km- tallet smiley


  • #10   8. jul 2015 Årgang 2000 må være facelift modellen, med anderledes for og baglygter og lidt anderledes interiør.
    Pris mæssig er det ikke helt dårligt, du kunne evt få ham ned på en 17-18 tusind hvis han er klar på det.
    Men nysynet bil og motor lige kørt til og med udstyr osv så ville jeg ikke holde mig tilbage smiley
    Min far havde den blå i min profil i 13år, og den kørte stadig som ny, men så fik jeg kørekort, og har siden skiftet biler rundt her og der, men er sku endt med en avensis igen, det må vel sige lidt om dem smiley Kig på nettet, ville sige gennemsnit km-tal må være omkring de 300.000km og alligevel bliver de solgt uden problemer.


  • #11   10. jul 2015 Jeg tænker bare på, at når de har kørt så langt, så må de vel snart være godt færdig i motoren, også selvom bilen er vedligeholdt og det hele.
    Så burde der vel være noget der skal laves på motoren på et tidspunkt?;)


  • #12   13. jul 2015 Der er altid de basale ting som der skal laves.
    Men motoren i sådan en avensis er sku ustoppelig smiley


Kommentér på:
KM-tæller

Annonce