{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kassevogn
  • #1   15. jul 2015 dyrt lort at eje smiley Men det er sku da nogle dejlige vogne snakker vi nye eller brugte? Jeg har selv haft en nyere vito. dyr i afgift men jeg ville aldrig bytte den for en tranporter, så hellere skifte bremsekaliber engang i året..

  • #5   15. jul 2015 Det kan umuligt være dyrer en en transporter, så alt andet en en vw

  • #6   15. jul 2015 I går skiftede jeg min transporter ud, som jeg har haft fra ny siden 2011. Og det har uden sammenligning været den dyreste og mest ustabile bil Jeg har haft. På trods af den har fået ekstra service mellem intervallerne gik den tit i stykker. De andre transportere Vi har i firmaet er lige så dårlige. Så vi er nu gået over til Ford transit.
    Af de to du nævner er Vito klart den bedste.


  • #7   15. jul 2015 Ford transit er virkelig også kommet godt med.. Slet ikke et dumt valg

  • #8   16. jul 2015 Har du overvejet den ny Renault Trafic/Opel Vivaro? Virkelig nogle gode biler. I øvrigt er Mercedes Vito (Den forhjulstrukne udgave) Oftest bare en kopi af Trafic, da det er samme drivline, gearkasse og motor. Dog er priserne meget højere.

    De kører godt og er billige i drift (17 km pr. ltr) 140HK Biturbo diesel


  • #9   16. jul 2015 JK-Racing, det problem har jeg så med Vito'erne. Selv 113'erne skal have noget høvl bare vejen hælder en smule eller der er læs på for ikke at gå i stå

Kommentér på:
kassevogn

Annonce