{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud i bil !! :(
  • #1   20. jul 2015 Det burde det ikke gøre nej.

  • #2   20. jul 2015 Jeg havde indbrud i min imens jeg ventede påtaksator han erstattede alt der var stjålet da han skrev indbrudet kun havde været muligt da bilen var for skadet til at komme i garageanlæget ved egen kraft så modpartens forsikring dækkede alt

  • #3   20. jul 2015 hold nu kæft man ingen er så uheldig som dig man... hvorfor spørger du ikke bare din forsikring...

  • #4   20. jul 2015 Kurik vil du bilde os ind at modparten der påkørte dig kom til at betale for et indbrud i din bil? arh så er det da godt nok noget af et fusker forsikrings selskab du har. Hvordan kan det forklares i en skades rapport, at der bliver skrevet radio stjålet værsgo at betale for en ny. Da du har påkørt bilen? Modparten skal ikke dække indbrud.

  • #6   20. jul 2015 De vurdere jo bilens værdi ud fra at de ting som er stjålet stadig er i bilen, så nej. der skal ikke betales for nye ting, men bilen bliver vurderet som helhed som om de ting der er stjålet stadig sad i bilen.

  • #7   20. jul 2015 Onceuponatimetherewasalongnameitwassolongeveryoned - bare lige til info, så er det ikke unormalt at det er modparts forsikring der betaler - det kommer meget an på hvordan forskirningsselvskaberne har det... Har selv haft en bil der havde en skade - en havde kørt op i røven på bilen - den røg til det værksted min forskiring ville have... der er så nogle der mener at de skal holde festbål på området og sætter ild til bilerne - det endte med at min forsikring fik pengene af ham der havde kørt op i mig, da bilen nu var totalskadet - hans forskirng fik så pengene af dem der havde forskringen på der hvor den stod...

    Så det er sku ikke lige altid til at regne ud...


  • #8   20. jul 2015 Henrik Modparten har da stadig kun betalt for påkørslen da værkstedet har betalt for ild påsættelsen.

    Nægter og tro at hvis min bil bliver påkørt og den står i min indkørsel, og der bliver lavet indbrud. at det er modparten der skal erstatte mit anlæg. De har da intet med indbruddet at gøre


  • #9   20. jul 2015 Once: Det må du tage med Tryg, Modparten kørte direkte ind i siden på mig da han ikke overholdt vigepligt, Fejebladet havde bugseret den til kantsten ved min adresse imens jeg var indlagt på Hvidovre hospital. Jeg skulle selv finde et værksted og så kom de og kørte den ud og radio var ikke stjålet men min pung,pas og gps og fik det hele dækket af hans forsikring inkl skader opstået ved den blev ridset af ukendte personer og dæk skåret op ALT blev dækket! OG de udbetalte også skade erstatning m.m uden så meget som en eneste indvending

  • #10   20. jul 2015 Mit forsikring skider på mig da jeg har ansvar kun, og jeg bor i en område fyldt med perker. Nummer plader bliver stjålet masser af tyveri og hæværk, Selv netto lukkede ned pga så meget shit der sket.

    Til dem der ikke kan lide at jeg skriver hele tiden, jeg elsker jer.

    Til dem der svarede på mit spørgsmål tusind tak, hvis jeg vinder store penge i lotto får i en lille bitte smule af gevinsten smiley


Kommentér på:
Indbrud i bil !! :(

Annonce