{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Vedr køb af Mitsubishi Colt Czt {{forumTopicSubject}}

Hej.. Jeg har ellers lige købt en fin brugt bil, men da den er for langsom faldt jeg over sådanne en Colt czt. Dog er der 2 modeller, jeg har kikket på en fra 2005 og kan se den har 150 hk og 0-100 på 8 sek. Så kom der en facelift et med samme hk og nm men den står opgivet 0-100 på 7.6 sek. Er der forskel på de 2 modeller og ud over designet? Min planer var at den skulle chippes og derfor var det nyttigt at vide om den faceliftet model kan yde mere da den er hurtigere standard end den gamle model eller. Nogle der ved noget om de modeller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr køb af Mitsubishi Colt Czt
  • #1   27. jul 2015 Den faceliftede er næsten en anden bil. Fronten er helt anderledes og bagpå er lygterne anderledes.
    Den største forskel ellers på Ralliart`en , og den gamle er at man kun kan få den nye som 5 dørs. Og den gamle kan kun fås som 3 dørs. og ellers har den nye fartpilot. og det har den gamle ikke.

    med hensyn til 0-100 tiderne. Så tror jeg det bare er en ændring i gearkassen. (for de samme heste) .
    Om den nye så er så lavt gearet i de første gear at det er nedern og køre med kan jeg ikke svare på. Jeg har kun prøvet den gamle smiley .


  • #2   27. jul 2015 Okay 1000 tak, det var nyttig information. Jeg vil gå efter den nye, både pga 5 døre plus fartpiloten, den er altså rar at have. Tak for hkælpen

Kommentér på:
Vedr køb af Mitsubishi Colt Czt

Annonce