{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Feedback på oprettelse.
  • #1   28. jul 2015 Tror ikke de har gjort noget forkert.

    Tror mere folk afviser fordi det er "Endnu en af de små mikro biler"

    Selv om det selvfølgelig er forkert at stemme udfra dette.


  • #2   28. jul 2015 Det er jo bare endnu en mikro bil, der er ikke gjort noget ekstra ved den, står jo bare standard. Kan se de samme billeder hos en Kia forhandler.

  • #3   28. jul 2015 Om det er "bare endnu en micro bil" eller enhver anden bil er da ligemeget. Når der er gjort noget ud af oprettelsen, har den fortjent at komme ind!
    10 fra mig.


    Så skulle dem der ikke har oprettet bil heller ikke have lov til at oprette/skrive i ... indlæg! smiley


  • #4   28. jul 2015 Det er forståligt nok at det er endnu en micro bil.

    Det ændre dog ikke ved at det er tilladt at have den under sin profil.
    At kalde den standard er korrekt.
    Men der er ikke en model magen til på bilgalleri.

    Jeg ville have været glad for at have set mere til den, inde jeg købte den og evnt spørge ind til ejer om investeringen var det værd.


  • #5   28. jul 2015 ganske fin oprettelse du har lavet, at bilen er standart, er der sku ikke noget forkert i , . har budt den velkommen, og igen, en fin oprettelse.. mvh hc

  • #6   28. jul 2015 Har lige budt velkommen - og tror den er kommet ind.

    Bilgalleri ødelægger det for sig selv ved at bilerne skal stemmes ind.

    De seneste 3 af mine biler er slet ikke herinde og min bil herinde er en gammel Skoda superb som er solgt for nogle år siden.

    Har siden da købt og solgt en alfa 159

    Og har nu en alfa giulietta og en Fiat Barchetta - men gider ikke bøvle med oprettelse da folk alligevel ikke er tilfredse.


  • #7   28. jul 2015 Havde budt den velkommen hvis jeg kunne, men den er jo inde smiley .

    Torpedo
    Så du har stemt den ud på grund af det??.
    Man skal kun stemme biler ud hvis de bliver oprettet med ingen tekst eller billeder (5 er så ikke nok synes jeg). Eller hvis bilen bliver oprettet som direkte salgsannonce.

    Bare fordi det er endnu en sparegris er ikke grundlag nok til og stemme den ud.


  • #8   28. jul 2015 Torpedo har ikke selv en bil herinde, så han kan/har ikke stemt! smiley

  • #9   28. jul 2015 Cool smiley .
    Jeg har 3 stemmer og gi af, så det hjælper da en smule smiley .


  • #10   28. jul 2015 Har skam ikke stemt og kan heller ikke, men mit indlæg skulle ikke tages som negativ omtale af bilen, men mere som en forklaring af hvorfor bilen ikke blev stemt ind smiley Min bil er en gammel Toledo fra 99 som har lidt rust, men den kører rigtigt godt, men den ville aldrig nogensinde blive stemt ind ha ha smiley

Kommentér på:
Feedback på oprettelse.

Annonce