{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil uden plader
  • #1   28. jul 2015 Du skal have ham til at erkende det.

    Må du have en bil uden plader stående på offentlig tilgængelig sted?


  • #2   28. jul 2015 Det gør du kun hvis du ved hvem der har kørt ind i den. Ellers er det af egen lomme.

  • #3   28. jul 2015 Den står på parkeringsplads .
    Men hvordan dækker de den? Skal jeg så bare vise det er min bil ved at vise reg. Testen?


  • #4   28. jul 2015 Den må ikke holde parkeret på en offenlig parkeringsplads uden indregistrering, ring til forsikrings selvskabet på ham der kørte, men det er nok af egen lomme

  • #5   28. jul 2015 Den må heller ikke stå på en p plads uden nr plader på. Den må kun stå på private grund. Men hvis du ved hvem det er så skal de jo melde det til deres forsikring også. Ellers får du intet ud af det.

  • #6   28. jul 2015 Iorden smiley

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #7   28. jul 2015 Osehapsen
    at en bil henstår uden nr plader giver jo ikke nogen på kørsels ret selvfølgelig dækker mod partens forsikring så fremt ífald man ved hvem det er


  • #8   28. jul 2015 Om der er plader, eller ej, og om den står midt på Rådhuspladsen, eller ej, så er det modpartens skyld og hans ansvarsforsikring skal dække. Man påkører sgu da ikke stilstående genstande med sin bil og så skal ejeren selv betale...? Nej nej...
    Kun hvis den holder på en uoplyst vej i lygtetændingstiden, uden at have mindst positionslyset tændt...


  • #9   29. jul 2015 Ofte pilles pladerne også af havarerede biler, der står i vejkanten - det giver vel heller ikke nogen ret til at påkøre dem, tilføje dem yderligere skade og så bare løbe fra regningen - men det er sgu lidt besværligt at finde frem til ejermanden eller anmelde til sit forsikringsselskab: Ja, jeg kom desværre til at påkøre en uindregistreret bil der stod i den og den vejkant en mørk aften - var den ikke totalskadet forinden, så er den det nu smiley

Kommentér på:
Bil uden plader

Annonce