{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Elruder VAG golf 4, audi a3, seat toledo.. {{forumTopicSubject}}

Mener at kunne huske noget om det er et kendt problem rude optrækket knækker på disse biler?
Står med en seat toledo, hvor ruden i førersiden kun kan rulle ned, motoren kører begge veje, men ruden køre ikke med op igen.
Mit spørgsmål er bare om nogen har kendskab til dette problem, da jeg selv mener det er et kendt problem?
På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elruder VAG golf 4, audi a3, seat toledo..
  • #1   29. jul 2015 Jeg havde samme problem da jeg havde min Bora.
    Mit kunne ikke rulle op. Motoren kørte også fint hos mig.
    Købte det nyt til 500 over nettet og skiftede det, og så virkede det fint igen smiley


  • #2   29. jul 2015 Altså rudeoptrækket ikke?

  • #3   30. jul 2015 Det er wiretrækket der går.. Nogle plastik-dimser.. Havde samme problem på min Fabia. Der skal nyt optræk til. Motor flyttes bare over smiley

  • #4   30. jul 2015 Har samme udfordring med min Octavia.... Begge de forreste har givet op... smiley

    Så det må vist siges at være en svaghed...........


  • #5   30. jul 2015 Hej
    Kendt problem på SEAT bilerne og det kan ikke sammenlignes med nogen VW biler da det er lavet fuldstændig anderledes (dårligere) og det er noget rigtig besværligt lort at udskifte på SEAT (undskyld men det er det) man skal have dørbeklædning både invendig og udvendig skilt hel fra hinanden for at skifte trækket - har prøvet det flere gange på mit arbejde !!
    polobjørn


  • #6   30. jul 2015 Man kan ikke fikse det på en eller anden smart måde?
    Ikke fordi de 500 kr for et rudeoptræk er et problem, men hvis det kunne laves med nogle strips, 2 komponent lim og lidt andet lækkert, ville det da være at fortrække.


Kommentér på:
Elruder VAG golf 4, audi a3, seat toledo..

Annonce