{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Bilnøgler med fjernbetjening
  • #1   30. jul 2015 Vej
    Passer til de pågældende køretøjer
    Ja smid dem ud!
    M.v.h. KP


  • #2   30. jul 2015 Kan altid sælges, da de kan bruges til andre VW. Hiv lige en fra hinanden og skriv hvilket nr der står indeni. Ender på AG, DA, CT eller lignende smiley

  • #3   30. jul 2015 Hej hvorledes kan de genbruges i et andet køretøj ?
    Mvh kp


  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   30. jul 2015 I dem begge står der et nummer der starter på HLO xxxx og slutter på G

  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   30. jul 2015 Nøglen kan omkodes formoder jeg men den vil da ikke kunne starte motor vel da bladet er skåret specifikt den den enkelte tændings lås. Det er blot en formodning.

  • #6   30. jul 2015 HLO 1K0 959 753 G? De kan sagtens sælges videre. Er det originale nøgler? Bladet skifter man bare ud, og får skåret et der passer til den bil den skal bruges til.

  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   31. jul 2015 Nu er jeg lige på job. Men nummeret ser rigtigt ud. Ja de er begge originale med sådan et plastic vedhæng på hvor der ligeledes står et nummer på. Hvad går sådan en nøgle for. Jeg kan se at det koster 5000 - 10.000 at få lavet et nyt sæt org. Nøgler. Det lyder lidt voldsomt.

  • #8   31. jul 2015 Hej
    Hvad kan genbruges?
    1 Nøglehuset
    2 Batteriet
    3 elektronik, hvis den kan omkodes

    Her tager en forhandler virkelig ved priser som ikke afspejler de reelle omkostninger
    Prisen for sådan en omgang nøgle omkodning og skæring af klinge løber antagelig op i samme prisleje som et sæt nye nøgler
    MVH KP


  • #9   31. jul 2015 Jeg ved da at vi betaler omkring 4500 for et nyt sæt nøgler til Fiesta (Ford forhandler). Derfor gemmer vi også nøgler når der er en i overskud, og bruger dem til at kode om.

  • #10   31. jul 2015 Hej.
    Bladet kan om ikk andet udskiftes og kan omkodes til det "nye" køretøj smiley
    (ret mig gerne hvis jeg er helt ude og skide) smiley

    Mvh. Johnnie C


  • #11   31. jul 2015 >>Den dovne Panda<<
    Korrekt


  • #12   31. jul 2015 Der skal bare nyt blad på, som kan købes billigt fra ebay, og så skal den kodes til startspærren med VCDS. Tager 2 min i hvert fald på golf 4. Den skifter så ved en hvis årgang, hvor chippen ikke længere kan omkodes, men der skal ny i. Den koster heller ik ret meget på ebay. 30-50kr, modsat 250-300kr hos autolåsesmede i dk.
    Fjernbetjeningen passer til blandt andet golf 5, Jetta og Touran frem til 09/2006


  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #13   31. jul 2015 Tak for de mange svar, skal jeg forstå det følgende:

    1. Bladet nemt kan og skal skiftes
    2. De skal omkodes til den nye bil
    3. Prisen ligger på ca. 1000-1500 kr. som de er nu.

    ?


Kommentér på:
VW Bilnøgler med fjernbetjening

Annonce