{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bell ADD produktur ?
  • #2   28. aug 2015 hvordan med at bruge dem selv til at rense turbo og sådan

  • #4   28. aug 2015 hvis det er til turboen så plis endten så læs grundtigt på den eller lad værkstedet gøre det. smiley

  • #5   28. aug 2015 Altså der er ingen "turbo rens", der er en indsugningsrens, og den er temmelig nem at bruge derhjemme, der kræver kun en hjælpende hånd. (Mener den hedder 2D)

    Det vigtigeste ved den er, efter den er skudt ind som anvist på flasken, så skal bilen ud og have nogle øretæver, indtil det mere eller mindre stopper med at ryge sort smiley


    Skal brændstof siden renses, kan man fylde en i tanken, men til de størrer rens, skal man have et apparat slået til, og det så er det på et værksted der har det smiley


  • #6   28. aug 2015 Kør bilen varm og så køre du ned af rampen på motorvejen og så giver du den kniven så renser du hele systemet. Jeg gør det når jeg har kørt godt 500km landevej med Max 3000 rpm

    Og Jeg kan mærke forskel efter sådan en tur og så den sidste 1000m så sætter du den enten i 4 el 5 gear kommer an på hvor mange gear du har lad den få godt med rpm så motor bremse til sidst. Så har du renset systemet.


Kommentér på:
Bell ADD produktur ?

Annonce