{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Honda Civic VTi svagheder? {{forumTopicSubject}}

Hej alle, ville lige høre om der var nogle eventuelle tidligere ejere af en Honda Civic Vti, og i kan fortælle mig lidt om bilen sådan generelt - nogle siger de holder forevigt, andre siger de har svage motorer og er sindssyge dyre i reservedele... ved godt de har det med rust i skærmene, men ud over det, har i så oplevet noget træls ved dem, eller ved de har nogle kendte sygdomme?

Umiddelbart lyder de nemlig til at være rimelig godt sat sammen, sådan mekanisk smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Civic VTi svagheder?
  • Hallur J
    Hallur J Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 8
    #1   2. sep 2015 De bruger en helvedes masse olje, og går hurtigt i stykker:p en af mine venner har en, han har skiftet motor 2 gange....

  • #2   2. sep 2015 Mit indtryk er at hvis du sørger for service og venter med at trykke den af, så holder de evigt.

  • #3   2. sep 2015 Har selv en civic dog en 1.4is. Mit indtryk er at dem der har en VTI oftest kører råddent og derfor holder de ik til det. Er glad for min civic ihvertfald. Gav 8500 nysynet og har puttet 4000 i den på 9 måneder. Det er med filtre reservedele osv. Men de bruger lidt olie dem med vtec så husk at tjekke det regelmæssigt.

  • #4   2. sep 2015 Hallur:
    Ja nogen kan ikke stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele. smiley

    Søren:
    Det sværeste bliver at finde en, som bare er i nogenlunde stand! Langt de fleste er fra 96-98 (Som jo er ved at være 20 år siden!)
    Og så er stort set alle, blevet kørt hårdt...

    Rust i skærme, olie/vandforbrug, syncro i gear, og generel stand er nok det du skal se mest efter smiley


  • Lasse S
    Lasse S Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   5. nov 2015 Det er noget skrald

Kommentér på:
Honda Civic VTi svagheder?

Annonce