{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode vinterdæk
  • #2   11. sep 2015 Skifter du mellem sommer og vinterfælge ? Hvis ikke, så overvej michelins nye CrossClimate.

    Ellers har bl.a. FDM testet forskellige størrelser smiley


  • #3   11. sep 2015 Det ikke så svært så længe man kigger efter Goodyear Michelin Continental Nokia så gå det ikke helt galt

  • #4   11. sep 2015 Det er til stålfælge smiley

  • #5   11. sep 2015 Stålfælge? Hvad har det med sagen at gøre smiley

  • #6   11. sep 2015 Jeg skal aldrig ha Michelin dæk igen, købte de nyeste og bedste i test sidste år de var slidt op på en sæson... Så det blir nok conti

  • #7   11. sep 2015 Ronni..

    Hvis du har kørt 15-20.000km på den sæson så er det helt i orden


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #8   11. sep 2015 Mirza
    nej det er alt for lidt jeg har vinterdæk på aygoen og de køre 40000 km det er conti de sidder på hele året

    men er det kun fordæk der blev slidt skal trådstarter nok have sin bil sporet


  • #9   11. sep 2015 Hvis dækkende ikke bliver slidt så det et tegn på dækkene er blødt og smidige det kun godt til vinter brug.
    Vi havde en mild vinter men tror det er din kørsel der gør det eller en meget dårligt justeret undervogn

    Køre 406 som er en ret tung vogn.
    195/60-R15 dæk fra Michelin og de har kørt 2 vintre og sjæl nu igang med den 3

    Har selv en ven der slider mange dæk op om året men han misbruger dem også.


  • #10   11. sep 2015 rene L..
    min Yokohama AD048 bliver slidt på 300-400km det er satme nogle dårlige dæk, ironi kan forekomme...

    Jeg vil mene der er forskel på at køre 40k i en Aygo og 20k i en BMW 520i


  • #11   11. sep 2015 Yokohama....
    Helt klart


  • #12   11. sep 2015 Bare lige til Info, så er det en misforståelse at man ikke "må" køre alufælge om vinteren, da alufælge sjældent bliver grimme i vintervejr, hvorimod vi alle kender til de "brune" stålfælge smiley
    Jeg kører ihvertfald alu sommer og vinter på langt de fleste af mine biler.

    Mht. slid af dæk er det kun "godt" at de bliver hurtigt slidt, da vinterdæk skal være så bløde og smidige som muligt og de der folk der tror at vinterdæk fra de forrige 4 biler de har skrottet, der stadig lige er 2mm mønster på er bedre end deres nye sommerdæk, er ofte de samme der også KUN vil køre stålfælge om vinteren smiley
    Et nyt sommerdæk er tit bedre om vinteren end et gammelt slidt (men lovligt) vinterdæk fordi det er blevet stiv i gummiet og ikke bider effektivt nok mere smiley


  • #13   11. sep 2015 Hej
    Vælg Premium mærke dæk og i den smalle ende, så er det ikke helt ved siden af
    Dækonline kører pt med ekstra rabat på 3%. Ellers shop videre
    MVH KP


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #14   11. sep 2015 mirza det kommer jo an på hvordan man køre

  • #15   12. sep 2015 Karsten P: de nye generationer af vinterdæk skal ikke længere være smalle, faktisk tværtimod - der er sket en stor udvikling de senere år smiley

  • #16   12. sep 2015 Hej
    Kunne aldrig fristes til brede vinterdæk. Det er naturstridigt.
    Kører altid alm. størrelse/standard når vinteren nærmer sig, de giver det bedste bid i spec sjap
    MVH KP


Kommentér på:
Gode vinterdæk

Annonce