{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

BMW E30 Touring. 320i 2.8 {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Har lige været ude og hente konen i min dejlige e30 som kører perfekt og kører uden problemer. Da jeg så kommer hjem går jeg ud da vi har en sindssyg åndssvag parkeringsplads. Også kan bilen lige pludselig ikke starte igen. Har prøvet med start kabler uden held. Hvad kan problemet være. Olie er der på, vand er der på. Den er hverken varm eller har nogle form for mislyde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E30 Touring. 320i 2.8
  • #1   19. sep 2015 video?

  • #2   19. sep 2015 Et rent amatør gæt, men måske stelforbindelsen der er smuttet. Alternativt ville jeg nok lige tjekke sikringer og de tre primære relæer i motorrummet.
    Kan også være benzin pumpen der er gået kold. Jeg har en helt ny liggende i Københavnstrup området hvis det er den som driller.
    Måske andre som ved hvordan man nemt tjekker at der kommer bemzin frem, uden at skulle pille ved bezinrør.jeg tænker at mann tørner motor med fuld gasmog efter noget tid måske kan se at tændrør er våde. Men det ved jeg ikke om man kan.


  • #3   20. sep 2015 Pil et tændrør op og se om det er vådt. Er det ikke det så pil slangen af benzintryksregulatoren og se om der kommer benzin ud af den når du kører på starteren. Kommer der benzin åbner dine dyser ikke, gør der ikke så kører din pumpe ikke.
    Er tændrørene våde så er der fejl på tændingen...


  • #4   20. sep 2015 Tak for hurtig tilbagemelding. Problemet er fikset! Benzin pumpen var død og nu flyver hun igen smiley

  • #5   20. sep 2015 Sweet altid rart at kunne hjælpe.

Kommentér på:
BMW E30 Touring. 320i 2.8

Annonce