{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Nj
Nj
Tilmeldt:
22. feb 2009
Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 248

Mondeo mk1 v6 {{forumTopicSubject}}

Min mondeo vil ikke køre med åbent filter?
Den går ud med det samme jeg starter den. Hvis jeg piller stikket til lmm af kører den med filteret på... Bilen kører upåklageligt med original luftfilterkasse... er der en med en idé om hvorfor den ikke kan finde ud af at køre med åbent filter?? Filteret er monteret korrekt. Lmm er ny og original....den skal kunne køre med det bilen er bare ikke enig... hvorfor? ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondeo mk1 v6
  • #1   21. sep 2015 På min st.car viste det sig der sat en føler i luftfilter kassen som ikke kunne give signal

  • #2   21. sep 2015 Min er så en MK2 ved ikke om det betyder noget?

  • #3   21. sep 2015 Fik du det til at køre?


  • #5   21. sep 2015 Hvis jeg var interesseret i at køre med det originale så havde jeg nok ikke brugt tid på at finde ud af at få den til at køre med åbent filter; ) hvis den får det friske luft den skal bruge så går det nok...jeg vil kun ha et åbent filter pga lyden..

  • #6   21. sep 2015 Vi borede et hul i filteret det virkede fint nok men filtrerede ikke så godt så vi borede hullet i slangen efter luftmåler da det kun er en temperatur sensor

  • #7   21. sep 2015 Har boret huller i bunden af luftfilterkasse men synes ikke at det giver nok lyd kontra et åbent filter

  • #10   22. sep 2015 Nej nej så bliver luften ikke filtreret... jeg har lavet hul i bunden af kassen så luften der kommer ind fra det hul jeg har lavet bliver suget igennem filteret. .


  • #12   22. sep 2015 slet ikke den kører perfekt og står helt roligt i tomgang.. indtil der kommer åbent filter på så slår den kolbøtter og nægter at køre uanset hvad jeg gør....

  • #14   22. sep 2015 Jeps alt sidder som det skal og alt er tilsluttet korrekt ... ingen fusker løsning.

  • #16   22. sep 2015 Det er nemlig totalt mystisk.. nå jeg må vel bare nøjes indtil videre det er bare syndt at spærre alt den gode lyd inde;) men det er jo selvfølgelig en smagssag......

  • #18   22. sep 2015 Ja der sidder en temperatur føler i filter kassen... den er også monteret i det åbne filter...

  • #20   22. sep 2015 også mig.. det giver sgu da ingen mening..:)

  • #22   22. sep 2015 Så kører den... indtil jeg slukker og starter igen så opfører den sig som ned åbent filter... så der må være noget der ikke kan justere ind når den får det ekstra luft.. ved bare ikke hvad det sku være.

  • #24   22. sep 2015 Den får alt for meget luft men det burde den jo bare regulere ind selv... og lmm er ny og original..

  • #26   22. sep 2015 Ja det må man sige... jeg smider en kommentar hvis jeg finder løsningen..

Kommentér på:
Mondeo mk1 v6

Annonce