{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.199 visninger | Oprettet:

er man dum hvis... {{forumTopicSubject}}

hey, er det dumt hvis jeg låner 50.000kr til bil, har selv 70.000kr. Så kunne man få en ibiza eller polo. I længden tror jeg også bare det er billigere at købe en ny i den klasse frem for en brugt.
jeg er 18 år og tømrerlærling får 7500 udbetalt hver måned.
Hvad tænker i


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er man dum hvis...
  • #1   4. okt 2015 Min kammerat var på elevløn og havde en Civic 1,8 sport fra 2007 (110.000kr) og det hang fint sammen.
    Dog var den i momses navn


  • #2   4. okt 2015 Tænk nu på fremtiden først! smiley

    Det er jo mange år, som du skal betale tilbage i.


  • #3   4. okt 2015 Godt råd, lån aldrig penge til en bil. Det betaler sig aldrig smiley

  • #5   4. okt 2015 Jeg ville finde en god passende brugt bil som du kan købe kontant, uden at låne.
    Så kan du om et års tid eller to gå til forhandler og få en god pris for den brugte i bytte for en ny.
    Så har du også prøvet at være bilejer på godt og ondt, uden at være gift med køretøjet pga lån.
    Har du et budget for hvad det vil koste dig at holde bil? Det kan være overraskende dyrt...


  • #8   4. okt 2015 RMX, skulle du da ikke havde en SRT Jeep?

  • #10   4. okt 2015 Så bare en i dag og tænkte på hvor mange heste har den? Den lød nu meget godt.. smiley

  • #11   4. okt 2015 http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/seat/ibiza/14-16v-85-reference/2602282
    Og så hos en forhandler med de fordele der hører med.
    Jeg ville vente med at låne til det bliver mere nødvendigt. man kan få mange fine biler til 70.000kr


  • #13   4. okt 2015 Er det en Hemi? 6, et eller andet?