{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

Kørt galt i finanseret bil {{forumTopicSubject}}

Hej. Min kæreste og jeg har lige været ude for et færdselsuheld, der skete ikke noget hverken med modparten eller os heldigvis smiley Men nu står vi uden bil. Min bil købte jeg som finanseret afdrag i år 2014 og med kasko forsikring heldigvis..

Hvad skal jeg regne med at få hvis den bliver dømt total skadet ? Fordi jeg aner ikke hvordan det fungere hvis den er finanseret.

Mange tak .


Kommentarer på:  Kørt galt i finanseret bil
  • #1   7. okt 2015 Du få et beløb som svære til bilen. Finanseringen snupper Ser du skylder og resten ( hvis der noget) få du.
    Så nogle gange kan det bedst betale sig at bede om en bil tilsvarende.


  • #2   7. okt 2015 kommer an på forsikringen..
    nogle forsikringer dækker 100% af bilens nypris op til bilen er 3 år gammel..

    En af mine venner blev torpederet af en anden, han kørte i sin nye SEAT MII, han havde haft bilen i 3 dage, så han var vildt ked af det.
    Han fik så prisen der svarede til en ny, men deri var ikke de ca. 20.000 det kostede i finansierinsomkostninger at få bilen finansieret.. så det var dyre 3 dage med den bil..



  • #4   8. okt 2015 Du får det som en tilsvarende bil ville koste i dag. Så ind og se på bilbasen.dk så ka du sikkert se det. Hvis der er pant i bilen, går pengene direkte til finansierings selskabet og evt restgæld hæfter du selv for.

  • #5   8. okt 2015 gør man det..?
    kommer der ikk an på finansierings kontrakten.?
    Er den nu med ejendoms forbehold, så hæfter han da ikk for restgælden..?
    eller hvad.?


Kommentér på:
Kørt galt i finanseret bil

Annonce