{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste nye bil til 100.000kr
  • #2   8. okt 2015 Vil anbefale en vw polo 6R lækker bil for pengene

  • #3   8. okt 2015 Vil næsten sige Alfa, men jokes har vi ikke tid til og det er vel for stødene og sige VW... Så eh, jeg tror jeg ville satse på en Amerikaner. smiley

  • #5   8. okt 2015 Min dame har lige købt en Corsa e tror jeg den hedder, 2015 model i hvert fald til 125.000 tror jeg med en 1.4 liters motor, kører 20 km/l og koster 400 halvårligt i afgift smiley og det er nu en en rigtig fin bil, alt i udstyr og så kan den blive rigtig fed med et par fælge og en sænkning

  • #7   8. okt 2015 Jeg vil sige Opel Karl. Svigermor har lige købt en, og syntes det er langt mere bil og bedre komfort end i UP modellerne. Altså også dem fra Seat og Skoda.

  • #8   8. okt 2015 der er flere af de minibiler , hvor du kan få en fantastisk forsikring , så prøv at undersøg det , der er nok ikke den store forskel om du vælger den ene eller anden af dem.

  • #10   8. okt 2015 Den kører skynde 20 km/l selvfølgelig ved bykørsel og sådan er det jo mindre , sådan er det med alle biler jo smiley

  • Melek K
    Melek K Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #11   8. okt 2015 Jeg købte en Mitsubishi Space Star. Gav en skrot bil og forhandleren gik 15.000 ned yderligere i pris.

    Mit er en Mitsubishi Space Star Intense i opgraderet version = Limited Edition med alt muligt ekstra i udstyr.

    1,2 i motor, 80HK. Afdrager med 1.335 pr. måned (mens der spares op). 25 km/l. 23,5 km/l ved blandet kørsel.

    Synes der er god plads i den og at den er til at stole på.

    Eneste minus er når jeg kører over storebælt..bilen rykker sig lige lovligt meget ved vindstød og gør styringen besværlig (svært at holde den kørende på lige bane - noget jeg aldrig har oplevet på andre biler jeg har kørt - men ja..det har været større biler). Men den er vildt økonomisk. Kører tur/retur mellem Slagelse/KBH til ikke engang en halv tank..ca. 100,-

    http://www.mitsubishi.dk/space-star/


    profilbillede
  • Melek K
    Melek K Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #12   8. okt 2015 Sjovt, jeg kørte også en Skoda lige inden og gad den ikke mere. Overhaling var et epicfail hver gang.

    Mishandlet Skoda Fabia fra 2000 smiley


  • #13   8. okt 2015 Jeg ved godt, at det ikke er det der bliver spurgt om. Men. En let brugt bil med 10.000-20.000 km på tælleren. Så får du noget mere "ny" bil for pengene?

  • #14   8. okt 2015 Køb min Volvo t4 s40 for 25 bananer og brug resten på forsikring og brændstof - så har du til året ud smiley

  • #17   8. okt 2015 ALT smiley

  • #19   8. okt 2015 Men du er heldig Lubas, den forurener ikke for meget smiley

    Det kan du da krydse af listen over fejl og mangler smiley


  • #24   8. okt 2015 Der kan ikke laves fejl på en VW, fejlen i sig selv er at det er en VW og det er den største af dem alle smiley

  • #26   8. okt 2015

    profilbillede
  • #28   8. okt 2015 Har kørt både UP, 500, Karl, 107 osv. (Dog aldrig som min egen vogn)

    Vælger aldrig VW koncernes papkasse bil først hvis jeg skulle vælge, er så også 195cm høj, så måske mindre typer finder dem bedre. smiley


  • #30   8. okt 2015 købte ny up tilbage i juni. har kørt 12500km nu. af de små biler jeg prøvede fandt jeg den bedst.
    hvis jeg gider så køre jeg 25km/l ofte siger den 3,7L/100km. ved det mere men man bliver jo haglet ned hvis man påstår at man køre 26-27km/l.
    fik den med 1,5% rente. dvs giver 1350kr i måneden. afdrag + forsikring deri.
    det ikke en racerbil. men hvis du ikke har brug for at køre stærkt så den ganske fornuftig.

    min far er 2meter og 100+. sidder han som han skal i føresæde så kan jeg enda sidde bagved ham. uden at side dårligt eller føle mig klemt.. valgte 3 dørs. har ikke børn eller er taxa chauffør. giver mere plads foran.

    hvis du leder efter øko bil så skriv en PB.har en kia picanto tilsalg med masser af udstyr. https://www.facebook.com/groups/stribenkos/permalink/752492018218082/

    mvh


  • #31   8. okt 2015 købte en toyota aygo, for en md siden, den er jeg sku blevet godt tilfreds med, tror kun man kan komme billiger fra A til B, på gå ben smiley

  • #32   9. okt 2015 er det ikke twingoen som er kåret til den bedste mikrobil for tiden.?

    prøv dem alle, og vælg den du bedst kan lide.. i den klasse er de allesammen noget skrammel.. Det gælder jo om for producenten at spare på så meget som muligt..

    Vil vove at påstå du skal op i næste klasse før mærkerne skiller sig væsentlig fra hinanden.. kvalitetsforskellen på en Hyundai i10 og en Vw Up er begrænset, men en polo og en i20 er næsten i hver sin klasse..


  • #33   9. okt 2015 hvis det udelukkende er økonomi det handler om, så find en cuore som min, det kan umuligt gøres billigere..

    ca. 10.000 i indkøb for en i ok stand.
    310,- halvårlig afgift "vægtafgift"
    forsikringen er det billigste trin overhoved.
    reelt 18km/l (gemmer alle mine brændstof kvitteringer, og noterer km. standen på dem, og regner det ud engang imellem)

    hvis motoren står af, koster en 'ny' motor med garanti omkring 6000,- + mont.
    og alle dele kan skaffes hos Daihatsu.nu

    så kaster du 20.000 i projektet, så har du mindst en lisså 'god' bil som en fabriksny bil.. og su kan ikke miste mere end 20.000...

    bare en tanke.. smiley


  • Jonas Flyvholm N
    Jonas Flyvholm N Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #34   9. okt 2015 HELT sikkert den nye smart fortwo. Kvalitet, økonomisk, skide sjov og fås fra 99.900 kæresten har lige købt forfour modellen med alt i udstyr. dejlig vogn

  • #35   9. okt 2015 Hvis det er en Helt ny bil du er ude efter ? Så køb en der er 3-4 år gl. med lavt km tal ! Så får du Meget mere ny bil for pengene .. specielt når du 'kun' har 80-100k at snolde for !

  • #36   9. okt 2015 Hvis du ikke så stor, vil jeg anbefale Renault Twingo. Fræk at se på, og der kan tilkøbes mange sjove ting - som stickers og lignende for at gøre den mere personlig.

Kommentér på:
Bedste nye bil til 100.000kr

Annonce