{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Citroën C5 3.0 V6 diesel +\- {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg står og skal have ny firmabil, vi er blevet tilbudt en Citroën C5 3.0 V6 diesel med 240 HK fra 2012, har gået 25000 km. Hentet hjem fra Tyskland hvor den har været udstillings bil ved en forhandler, service osv. Er overholdt..

Det der tiltaler er at den er billig i beskatning og leasing for firmaet, samme luksus og mindst lige så meget udstyr som en 530D fra samme årgang, men til det halve i beskatning.

Men jeg kender ikke meget til Citroën eller den model der.. Service, vedligeholdelse, reservedelspriser, børnesygdomme osv..

Hvad kan der siges om modellen, både godt og dårligt?

Spar mig for mærke racistiske kommentarer.. Elsker du VW og hader alt andet er det fint med mig, men hold det for dig selv.

/Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citroën C5 3.0 V6 diesel +\-
  • #1   8. okt 2015 fin vogn. Dejlig motor


  • #3   8. okt 2015 Har selv en C5 III (dog 2.0 HDi), og det er en rigtig fin bil og er rigtig glad for den.

    Du skal dog ikke tro at der ikke er forskel imellem en C5 og en 5 serie BMW.


  • #4   8. okt 2015 Er klar over at der vil være forskel Martin, men bimmeren er også dobbelt så dyr at have for mig..

  • #5   8. okt 2015 Dejlig bil. Kørekomforten er i top og udstyret er der massere af.
    Det ikke en "Racer" som BMW'en men det kan også være trættende at køre i en bil der er sports orienteret.

    Ville ikke være bange for den.



  • #6   8. okt 2015 Franske diesel motorer er nogle af de mest solide på markedet, specielt hdi'erne

  • #7   9. okt 2015 Den er kanon så enkelt kan det siges, den skal du ikke være bange for at købe jeg har en til arbejdsbrug det er dog 2.2 163 hk diesel komforten er i top, det er ikke en racer men den er super at kører langt i.
    Jeg er selv Bmw mand med stort og samtidigt så skadet så jeg holder på det er det bedste. Men så kan man jo vende den om og sige den ene er jo med forhjul og den anden er med baghjulstræk så de er heller ikke så nemme at sammenligne.
    Men det er klart en bil jeg kan anbefale, man for virkelig meget bil for pengene.

    Du kan bare smide mig en pb hvis du har nogle spørgsmål


  • #8   10. okt 2015 Det er ikke fransk motor, men lånt fra Jaguar.

Kommentér på:
Citroën C5 3.0 V6 diesel +\-

Annonce