{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Dl
Dl
Tilmeldt:
16. jan 2010
Emner: 19 Svar: 119

Hvad gør jeg lige? (ang køb herinde) {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Har købt en gang forlygter til min bil af en bruger herinde... siger han sender dem mandag for to uger siden... de er stadig ikke kommet... i starten sagde han at de jo nok sku komme, derefter at post danmark har haft problemer den weekend... derefter at han ville tjekke post DK hvor langt pakken er og nu har han ikke svaret mig siden torsdag sidste uge...

har idag skrevet til ham herinde om hans mobil er i stykker siden han ikke svare, kan dog se at han har været på BG i morges EFTER jeg har skrevet til ham....

han har virket mega reel og lige til så har jo bare stolet på ham men aner ikke hva jeg lige skal gøre... er ret lost lige nu... er os ret pissed over at jeg står til at miste 400 hvis jeg ikke får de lygter!!!

Tak for svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør jeg lige? (ang køb herinde)
  • #1   13. okt 2015 Du kan ikke gøre ret meget desværre, røvhuller er der nok af, også herinde...
    Jeg handler KUN face to face, stoler ikke på folk jeg ikke kender.


  • Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

    Emner: 19 Svar: 119
    #2   13. okt 2015 det er bare mega belastende... for har slået hans nummer op på de gule sider og den kan ikke finde det... så enten har han hemmeligt nummer ellers er det et taletidskort... han har bare stadig annoncer her og en seriøs profil med det hele så havde regnet med at det var en der var til at stole på... hvor på face handler du da???

  • #3   13. okt 2015 Jeg handler ikke på face, men face to face, dvs at man står overfor hinanden når man handler. Du skal bare være glad for at det kun drejer sig om 400kr og ikke flere tusind. Jeg stoler som udgangspunkt ikke på nogen som helst som jeg ikke kender.

  • Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

    Emner: 19 Svar: 119
    #4   13. okt 2015 ahhh for faen det var mig der læste forkert med face haha, men ja det kan jeg godt se at jeg nok bare bliver nødt til at holde mig til fremover for det er jo sindsygt man skal gøre sig kriminel for 400 kroner...

  • #5   13. okt 2015 Ja det er små penge folk vil gøre sig til tyv for nogen gange, jeg ville ikke, uanset beløbet.
    Kan du ikke sende mig et link til hans profil, jeg vil gerne vide hvem det er så jeg ikke handler med ham i fremtiden, heller ikke face to face smiley


  • #6   13. okt 2015 Hvis han vil tjekke hvor langt pakken er kommet, så har han også et T&T nummer. Det må han vel bare udlevere.

  • Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

    Emner: 19 Svar: 119
    #7   13. okt 2015 har spurgt efter det men intet svar! total belastende!!

  • #8   13. okt 2015 bare meld ham til politiet for databedrageri... en kopi af penge overførelse og alt hvad i har skrevet frem og tilbage om...
    Det gjorde jeg for nogle år siden med en herinde... Så kom varen sku hurtigt frem efter politiet havde kontaktet ham


  • Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

    Emner: 19 Svar: 119
    #9   13. okt 2015 det er os hvad jeg vil gøre hvis der ikke snart sker noget... er ved at være træt af at give ham flere chancer

  • Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

    Emner: 19 Svar: 119
    #10   13. okt 2015 mit dillema er bare at tænk nu hvis det er sandt hvad han siger og at pakken er sendt men lost i post dk et sted... men omvendt så ku han os bare tage og svare mig når jeg skriver...

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #11   13. okt 2015 Hvis den er sendt med tracking nr, så er der forsikring på pakken, så op til 5000kr er dækket af postdk..
    Så han skal bare udlevere det T&T nr hvis han har et, har han intet, så er du blevet taget i røven.. (medmindre du har sagt den billigste fragt som muligt)


  • #12   13. okt 2015 Har prøvet noget lignende med en bruger herinde, han virkede også meget reel...

    -Først sagde han at han blot havde afleveret pakken hos GLS
    -Så havde han ikke noget tracking nummer
    -Pludselig havde han et(som selvfølgelig ikke virkede)
    -Så holdt han op med at svare.
    -Pludselig svarede han, og var meget vred. Men stadig ingen pakke.
    -Han faldt ned, og lovede at overføre pengene, men de kom aldrig.

    Til sidst meldte jeg ham til politiet, som desværre(som altid) var ligeglade.

    Tak MIKKEL SØGAARD GORI.


  • #13   13. okt 2015 Danny L -----> butt fucked!!!!

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #14   13. okt 2015 #5# veteran at gøre sig til tyv for 400 kr,- ja hvorfor ikke han skal da bare sælge det fiktive f. eks 20 gange så er der vupti 8000,00 på kontoen ....

  • #15   13. okt 2015 Bruger navn? Så falder vi andre ikke i samme fælde

  • #16   13. okt 2015 også gerne min vej

Kommentér på:
Hvad gør jeg lige? (ang køb herinde)

Annonce