{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.342 visninger | Oprettet:

søren b
søren b
Tilmeldt:
6. feb 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10

Nøgle MINI One {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg har en MINI One fra 2005, min originalnøgle med fjernbetjening til døre og bagsmæk samt alarm virker ikke når jeg skal starte bilen, i instruktionsbogen står der at der er et opladeligt batteri i og at nøglen derfor skal bruges mindst 2 gange om året på en lang tur for at oplade batteriet... men jeg kan jo ikke starte bilen med nøglen, hvad f..... gør jeg, har forsøgt at åbne nøglen, men den virker til at være limet sammen fra fabrikken.

HJÆLP HJÆLP


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøgle MINI One
  • #1   13. okt 2015 De kan, desværre gå til med tiden. Det ved jeg fra BMW'erne, som trods alt ejer MINI. Er det kommet sådan gradvist, at rækkevidden på nøglen er blevet kortere og kortere, for nu ikke at virke?

  • søren b
    søren b Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #2   13. okt 2015 Hej tak for hurtigt svar, jeg kan godt låse bilen op og i med nøglen, det eneste er at jeg ikke kan starte den med nøglen....

  • #3   13. okt 2015 Selve startspærre chippen i nøglen skal, så vidt jeg ved, ikke have strøm. Det er kun fjernbetjeningsfunktionerne der skal have det.

    Hvis de andre nøgler du har til bilen fint starter den, så kan du muligvis prøve at få kodet din defekte nøgle - det kan et BMW/Mini værksted med den rigtige computer klare.


Kommentér på:
Nøgle MINI One

Annonce