{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

golf IV GTI aflader i tomgang {{forumTopicSubject}}

godaften
jeg står med en golf IV 1,8T GTI der aflader sig selv i tomgang. Så snart den får bare en smule gas lader den omkring 13,5V på generator men så snart den får lov at stå lidt tid i tomgang falder spænding langsomt. Efter ca. 10 min var den dykket fra 13.47V til 12.75V

Søger lidt nogle bud for at se om mine passer overens inden jeg giver mig i kast med den

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf IV GTI aflader i tomgang
  • #1   23. nov 2015 Nye kul i din generator, eller en ny.

  • #2   23. nov 2015 Ja det er jo umildbart også mit bud, men hvorfor lader den så fint hvis den bare får en smule gas?
    Så skal det vel være fordi den ind i mellem kummer til at hænge i kullet


  • #3   23. nov 2015 Fordi jo flere omdrejninger generatoren tager jo større bliver magnet feltet også.

  • #4   23. nov 2015 Nu har jeg så været ude og rulle lidt i bilen, fejlen før var at den lavede udsætter og ikke ville tage gassen for så til sidst at gå helt ud. Det skal så lige tilføjes at batteriet er flytte om i bagagerummet af tidligere ejer og fandt ud af at der var stort spændingstab i plussen han havde trukket. Den er nu skiftet og so far laver den ikke længere udsættere. Men da jeg så lige holdt ind til siden her under men prøvekørsel for at snakke med en makker begyndte den at blinke i ladelampen og gå lidt uroligt i tomgang men med et lille "jok" på speederen holdt den op med at blinke og gik atter jævnt i tomgang

  • #5   24. nov 2015 HVORFOR er batteri flyttet om bagi?
    tror du skal kigge hele det system igennem det lyder lidt fusket


Kommentér på:
golf IV GTI aflader i tomgang

Annonce