{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.186 visninger | Oprettet:

Aries
Aries
Tilmeldt:
20. dec 2012
Følgere: 776 Biler: 1 Emner: 174 Svar: 2.240

Utæt forrude {{forumTopicSubject}}

Min G2'er minder lidt om en svømme hal i føresiden, da der ligger en god pøl vand nogle gange.

Drænhullet ude i motorummet er frit og intet at se.

Det kan vel kun være ruden der er utæt? Vandet kommer vel ind under rudelisten og den vej ind.

Hvis det er muligt, er det så ikke bare fyre sådan en bøtte silikone spray ind under listen hele vejen rundt?

http://www.thansen.dk/product.asp?n=1388086096&pn=-519948312


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utæt forrude
  • #1   24. nov 2015 Du får den sq nok ikke tæt ved bare at smøre med noget silikone. Det er jo bare en omgang tynd spray.

    Mon ikke at det bedre kan betale sig for dig, at skifte rudelisten i stedet for? Så hut jeg visker, fra min gamle G2, tog det ikke min far og mig selv, mange minutter at få den gamle rude hevet ud og en ny lagt i igen. Selvfølgelig kommer det jo an på om din rude er intakt - ellers koster en ny ved TanteHansen ikke mange kroner til sådan en gammel vogn.


  • #2   24. nov 2015 Ruden fejler skam intet.
    Mon noget lim af en slags kan gøre det så?


  • #3   24. nov 2015 hvis det bare skal lappes så giv den en silicone fuge og klem listen på igen

  • #4   24. nov 2015 Jeg prøver ihvertfald, og hvis det ikke virker så er der jo ikke andet for en at få den hevet ud og sat en ny liste på smiley

  • #5   24. nov 2015 Der er en liste på dba i 4780 Stege til 100 kroner - og så koster den vel en 50'er i fragt. Og så vil du hellere bruge penge på noget du ikke er helt sikker på måske virker og så bagefter købe noget alligevel? Jaja - det må du jo om smiley Du skal jo have listen tætnet hele vejen rundt, så du bliver jo nødt til at bruge tiden på det alligevel - så hellere bare bruge de 150 kroner med det samme tænker jeg?

  • #6   25. nov 2015 Den kan selvfølgelig være utæt ved forruden, men oftest er det pga. Plastikken i døren er utæt, og så kommer det ind den vej. Så er det bare i med nyt plastik.. Mener der er en guide på golf2.dk til det..

  • #7   25. nov 2015 Også sådan så vandet ligger i sikringsboksen og derover? Tvivler jeg på

  • #8   25. nov 2015 Står jo ikke noget om sikrings boksen..

  • #9   25. nov 2015 Jamen det gør der nu

Kommentér på:
Utæt forrude

Annonce