{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvordan udskifter man nummerpladelyset på en Kia Ceed SW?
  • #1   26. nov 2015 Lige fundet noget på nettet. smiley Du skal ind gøre det fra bagagerummet, der skal vidst en del til bare for sådan et par pærer. smiley

    Open the trunk, remove the plastic cover on the side of the tail lights (2 screws). Remove the now exposed 3 another screws. Open the plastic door behind the tail lights. Inside locate another 2 screws and remove them. Unplug the power cable by pressing down a safety lid on the middle of the socket. Remove the light housing from the car. Now you can see under the outer layer, and you can also locate the clip which you have to suppress. This will open the lens cover. Take out the old bulbs by simply pulling them out. Insert the led bulbs and put the ignition on to test. If they don't light up simply change the polarity. Remove the key from ignition. Assemble everything in reverse order. Hope this helps.


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #2   26. nov 2015 "man starter med diverse pærer og bygger en bil udenom" det er ret almindeligt efterhånden ....

  • #3   9. jun 2017 Man kan så lirke nummerplade lygten til siden og få den af med lidt snilde

  • #4   9. jun 2017 Ohh en gammel tråd efterhånden.

    Men jeg fandt ud af det.

    Det er ikke helt nemt. Man skal skubbe lygteglasset til siden som Thomas skriver.
    Herefter skal man tage en meget flad ting. Jeg brugte en nedstryger klinge og trykke op mellem lygten og bagsmækken. Der sidder en clips som skal trykkes for at lygten kan tages ud. Det er ret svært og kostede mig en ny lygte som heldigvis kunne fås til 170 kr. Jeg har filet lidt i glasset så det er nemmere at komme op at ramme clipsen næste gang jeg skal skifte pære.


Kommentér på:
Hvordan udskifter man nummerpladelyset på en Kia Ceed SW?

Annonce