{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Audi MMI er da noget snot >.< {{forumTopicSubject}}

Kører ind i mellem i en nyere A6 i forbindelse med mit arbejde og Audi's MMI er da meget lækkert, men til gengæld også noget snot til hvis at man godt kan lide at hører musik. For vælger jeg fx at hører EN bestemt folder, eller ET bestemt album kan jeg godt det, men så snart at det kommer til enden så begynder den at spille resten af mit musik og hvad fanden sker der for det?.

Jeg vælger jo et album fordi at det er det jeg vil hører og ikke alt det andet musik der ligger derpå. Sjovt nok kan VW godt finde ud af at "begrænse" afspilningen til den valgte mappe/valgte album, men er da lidt sørgeligt at audi ikke kan finde ud af det >.<. Og nej der er ikke noget der hedder "repeat folder" eller deslige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi MMI er da noget snot >.<
  • #1   27. nov 2015 Nej det er forfærdelige problemer vi må leve med i denne del af verdenen smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #2   27. nov 2015 Tak for historien. Håber ikke det har bragt dig på selvmordstanker eller værre endnu. smiley


  • #3   27. nov 2015 Har selv MMI i min Audi. Men syntes da ikke lige der er noget at klage over med hensyn til musik afspilning.
    Andet end de ikke har Bluetooth musik stream fra fabrikken når der er Bluetooth telefon.... Men ud over det så er det ikke sådan jeg er ved at begå selvmord hverdag smiley


  • #4   27. nov 2015 Jeg har også MMI i Audi'en, og synes ikke at det er ligeså nemt og intuitivt som eks. BMW's iDrive.

    Helt basale ting kan man enten ikke, eller er bøvlede. At streame musik fra telefonen via bluetooth virker dog i min, selvom det tager evigheder for MMI at skabe forbindelsen til telefonen.

    Men man lærer at leve med det smiley


  • #5   2. dec 2015 Sætter jeg et SD kort i og bruger det, virker det egt fint nok. Er bare irreteret over at man ikke kan "låse" den til KUN at spille den mappe/album/kunstner man har valgt. Vælger jeg fx 1 album så begynder den at spille alt det andet musik på SD kortet når at den er færdig og det vil jeg gerne være fri for. Ville jeg have det, så havde jeg jo valgt hele sdkortet smiley

    Den golf jeg kører i med multifunktionsdisplay kan finde ud af det, og så er det da lidt sørgeligt at noget så basalt ikke kan lade sig gøre i en audi smiley

    #1stworldproblems I know, men stadig træls


  • #6   2. dec 2015 Jeg ville gerne kunne se RDS tekst (sanger/titel) i displayet, uden at skulle ind i en menu. Audi'en er første bil med indbygget lydsystem jeg har haft, som ikke har kunnet det.

Kommentér på:
Audi MMI er da noget snot >.<

Annonce