{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

opel vivaro disel ville ikke starte ??? {{forumTopicSubject}}

jeg har en opel vivaro, jeg skulle afsted om morgen og nåede kun få km. da den så ikke ville mere, jeg har ikke kunne få liv i den igen

spørgsmålet er så hvad der kan skyldes det om det kan være nogle vakum slager der driller eller ligende der kan gøre at den pludselig ikke ville mere.
håber der nogle der ar nogle ideer til hvad det kan være??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opel vivaro disel ville ikke starte ???
  • #1   29. nov 2015 Har den lyst i motorlampe ?har været udsat for stikforbindelser/ledning på højtrykspumpen har været dårlige og satte alm smalle stik på midlertidig og kunne så starte igen...

  • #2   29. nov 2015 Prøvede det samme i min gamle firmabil (vivaro) det var dieselpumpen der var gået død, inden for 3 måneder havde vi 2 mere med samme problem.

  • #3   29. nov 2015 Kort og godt

    Er det en 2,0 cdti?

    Et hurigt forsøg - kan den starte med diesel start? Isåfald kan du holde fokus omkring brændstof og er det en 2,0 er det desværre nok en brændstofsdyse der sender for meget retur og derved mister dn trykket i railen, - ellers kan det også være knækket ledninger i motor ledningsnet eks til knastakselsensor, men det er på alle modellerne ledningsfejlen opstår.

    Start med dieselstart forsøg og vurdere derfra.
    Herefter kan du hvis den starte lave en duse returmåling (mekanisk) og se hvilken den er gal med,


  • #4   29. nov 2015 Akslen i højtrykspumpen knækker i dem. Se med tester om der er rail tryk

Kommentér på:
opel vivaro disel ville ikke starte ???

Annonce