{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.166 visninger | Oprettet:

Ford Focus C-Max startspærre/start problem {{forumTopicSubject}}

Min onkel har en FordFord Focus C-max diesel fra 2006, den melder "engine systems fault" i displayet og motoren vil slet ikke tørne. Jeg har haft batteriet pillet fra og sat det til igen, det hjalp ingen ting. Har i en idé om hvad der er galt? Bilen kørte fint indtil i fredags, og den skal helst bruges i morgen. Så hvis der er en nem løsning på problemet, så hører jeg gerne fra jer.

God weekend.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Focus C-Max startspærre/start problem
  • #1   5. dec 2015 Jeg havde en magen til. En gang i mellem ville den pludselig ikke starte. Hvis den stå stod natten over, så ville den gerne. Jeg slettede fejlkoderne i den og derefter kørte den uden problemer.

  • #2   5. dec 2015 Der er da ikke andet og få en tester på alt andet er da og gætte i blinde. smiley

  • #3   5. dec 2015 Den har været på værksted for at få skiftet noget til startspærren, samtidig fik den kodet en ny nøgle og fik slettet fejlkoder. Bilen startede og kørte fra værkstedet i går eftermiddags, men nu er den død som en sild. Jeg har ikke en tester, så den ryger bare retur til værkstedet mandag morgen. Tak for hjælpen.

Kommentér på:
Ford Focus C-Max startspærre/start problem

Annonce