{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Xenon pære {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg ved godt at efterinstallere xenon pære på en bil med normale pære er forbudt, men her på det sidste har jeg virkelig lyst til at gøre det og tænker at fjerne xenon pærerne før syn...

Men nu til spørgsmålet:

Hvordan kan det opdages at der er installeret Xenon pære når jeg aldrig har set synsmanden pille ved lygterne? Det kan ses, ja men hvordan skulle de jo vide om de ikke er originale?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon pære
  • #1   11. dec 2015 Det kan jo ses langt væk, de er ikke dumme og har nok set det meste.

  • #2   11. dec 2015 Forstår godt at man kan se dem på lang afstand da farve og styrke er anderledes, men det heller ikke nogle der vil sidde på en gammel Toyota fra 1986 men på en Mercedes så tænker at de vil tænke at det er normalt med xenon på en Mercedes smiley

  • #3   11. dec 2015 Det er jo nemt at se når du har en normal parabol i smiley

  • #4   11. dec 2015 Hvis d har en bil med de linse, kan det være du er heldig, men husk lygtevasker, og en niveau regulering på front og bagaksel, det kan de godt finde på og se om det er monteret, om de aå virker er en anden sag smiley

  • #5   11. dec 2015 Ja, hvis du har DE linse og IKKE kører med 6000 k kan du som sagt være heldig smiley Men du blænder os andre. Køb nogle gode halogen i stedet smiley

  • #6   11. dec 2015 Har på ingen måde nogle idé om at blænde andre for kender det selv når nogle tosser lyser deres lys helt op til øjet! Men det var mere for farven og styrken på motorvejen i helt mørke omstændigheder smiley

    Men ihvertfald viste det sig ikke bare pære men også linser og lygtevaskere og mm... Tror jeg går til nogle hvide halogen pære istedet. smiley


  • #7   11. dec 2015 Du kan jo købe nogle normale Philips Cool Blue Intense til nærlyset og så noget Xenon eller LED I fjernlyset. Det slukker du jo når der er andre - derved blænder du ikke, men får bedre lysudbytte når der ikke er andre smiley

  • #8   11. dec 2015 Hmmm... Lyder fristende, skal lige undersøge det nærmere, for her for tiden så er politiet i fuld gang med at samle ind til sparegrisen smiley Derfor skal jeg finde ud af om det kan betale sig eller bare køre lovligt og installere nogle normale pære der er lidt blåligt i farven smiley Mange tak for jeres hjælp og forslag!

  • #9   11. dec 2015 Er temmelig sikker på at syns hallerne har type godkendelserne på diverse biler, via nr plade. så det er jo nemt for dem at se om det er eftermonteret, desuden tjekker de motorrummet, og uoriginal xenon kan tydeligt ses med hensyn til ballaster, og de meget genkendelige kabler, der udover, så ses det lige så tydeligt når man kigger på lygten, og hvordan pæren tændes.. smiley

  • #10   29. dec 2015 Har selv monteret et sæt 55 w. 6000 k. I mine DE linse lygter og jeg har ikke én gang oplevet at folk har blinket af mig. Kører på 2. Måned med dem nu. Piller dem ud til syn, men ellers bliver de sgu aldrig opdaget. Der kører alligevel så mange biler rundt på vejene i dag, med originalt xenon at policen ikke studser over min også har det.

Kommentér på:
Xenon pære

Annonce