{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

Stationcar med god plads hvilken ?? {{forumTopicSubject}}

Skal bruge ny (brugt) køretøj

hvilke biler har mest plads både indvendig og i bagagerummet, der skal være plads til en Emmaljunga barnevogn uden at skulle tage hjulene af

har kigget på Passat, Mondeo,Citroen C5

hvad er fordele / ulemper ved ovennævnte biler

af krav:

Diesel

lav km som mulig

25.000kr har jeg i kolde kontanter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stationcar med god plads hvilken ??
  • #1   24. jan 2016 en ford mondeo mk3 2.0 tdci burde kunne fåes til de penge og den kører bare
    dog vil de nok ha kørt omkring de 250k+ til 25000 ellers kan de findes til cvr nummer osse


  • #2   24. jan 2016 Kan nemt have en Odder barnevogn i mit bagagerum på min Passat 3bg variant, ind med stel med hjul og kasse oven på ingen problem!

  • #3   24. jan 2016 Til 25k, Mondeo mk3

  • #4   24. jan 2016 Hvad med en Peugeot 406? Havde selv en 1.8 benzin i 16 år, og den kørte bare rigtig godt.

  • #5   24. jan 2016 volvo 850/ v70;). barnevognen ryger nemt ind på tværs:D. ja også en atv, kan du se i min profil..

  • #6   24. jan 2016 mondeo mk3.. den er simpelthen utroligt stor bagtil i stc!.. der kan du have en samlet barnevogn bagi og hunden kan stadig være der også. har selv haft passat 3b stc. og der er bare ikke så meget plads som mondeoen! + super god sikkerhed og comfort i mondeoen også.. vi venter os en lille i marts. så jeg hsr været ude og investere i mk3 stc. 1.8 16v. og køreglæden er bare lige stor hver gang!

    profilbillede
  • #8   25. jan 2016 Har en 406 stc HDi 2.0 8v kanon maskine havde en sedan før begge kørt over 400.000 km og de køre(te) kanont. (Sedanen døde pga. en front skade)
    Har lavet bremserør, bremser, tandrem og batteri på den på 45000km.
    Kanon god plads i bagagerummet som er meget dybt. Der mere skub i en TDI men de larmer så utroligt meget og syntes det svært at finde en der ikke er kneppet.

    Ellers så er Mondeo også et godt bud.


Kommentér på:
Stationcar med god plads hvilken ??

Annonce