{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.749 visninger | Oprettet:

Hvad kan Politiet sige? {{forumTopicSubject}}

Hej derude, har kig på at købe en Ford Fiesta fra 2008, den nye model altså den model fra 2008 og op, bilen er fra 11/12/2007, men en 2008 model altså den nye model og ikke den gamle fra 02 og op. Summersumarum er det som bekymre mig er at ejeren har smidt Ford Fiesta ST forkofanger & bagkofanger på (2014-2015) , samt de faceliftet Ford fiesta ST lygter på fra 2014-15 modellen. umiddelbart ligner bilen meget en 2014 ST model, da der disse ting er ændret. Er det iorden fra politiets side? har tjekket stelnummer i vange og forude selføgelig og stemmer overens m.m. Kan de sige noget? tænker lidt chancen er minimal, hvad siger i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan Politiet sige?
  • #2   29. jan 2016 Ja okay kan jeg godt se lidt.. Er det umiddelbart noget politiet går meget op i ved rutinetjek af fører/kørekort m.m?

  • #3   29. jan 2016 Tænker umiddelbart der køre mange E46'ere rundt osv som er komplet ombygget til M3'ere hvilke der vidst ingen problemer er med?

  • #4   29. jan 2016 Det kigger de skut efter

  • #5   29. jan 2016 Var det den nye model.?

    De er pisse ligeglade hvilke kofangere og lygter du har på din bil, så længe lygterne er CE godkendte.. for den sags skyld kan du smide BMW lygter på en Audi, og kofangere på fra en mercedes, bare lygterne lyser korrekt, og kofangerne er ordenlig fastgjort..


    EDIT: Det Skat mener er omkring identitetsskifte, så må du ikke ombygge fx. en Polo 6n til en Polo 9r, med karosseridele da den så ville skifte identitet..
    Men at skifte lygter biler imellem må man godt, så længe de virker som de skal, lyser den rigtige vej og er korrekt monteret..


  • #6   29. jan 2016 Bilen er registeret december 2007 men ja den nye model blev købt som demobil dengang. Men ligner meget Fiesta st fra 2013 nu grundet st bagkofanger og forfanget samt lygter også. Så derfor tænker jeg lidt om det er noget de gør noget ud af ved normalt rutinetjek?

  • #7   29. jan 2016 Det er det ikke...

    Du har INTET at være urolig for... det er jo bare visuelt..
    Havde motor osv. også blevet skiftet var det en anden sag..


  • #8   29. jan 2016 Umiddelbart tror jeg kun politiet går op i om motoren matcher stelnummeret. Altså, at der ikke er lagt en motor i som overstiger det lovlige antal hk.

    Som du selv nævner, kører der mange BMW'ere rundt som ligner en M3 og der kører da også en del Golf 4 med R32-kits. Jeg ville ikke være nervøs...

    Det skal næsten kun være hvis man render ind i et af de her razzia-tv-programmer, hvor Vlado står med en emsig Nazi-SKAT medarbejder der er bitter over at være blevet losset ud af sit varme kontor og nu står med et helt kamerahold og skal fremskaffe lidt action til seerne. Meeen, hvor store er chancerne også lige for det? smiley


  • #9   29. jan 2016 Lilledan der ville hellere intet ske.. der er ikke noget ulovligt i at facelifte din bil..
    Intet..
    Men ombygger du din Astra F til en Astra H, så er det en anden sag..


  • #10   29. jan 2016 Tak for svarene drenge :-).

  • #11   29. jan 2016 Ingen bekymring der, som der bliver nævnt, så skulle samtlige bmw'er være i fare zone ..

  • #12   29. jan 2016 Der kører en del e36 med e46 front, lygter osv så du får ikk problemer med mindre de lygter ikke er godkendt smiley

  • #14   29. jan 2016 kig nu på alle de golf 4 som er lavet om til de liner en r32 det er de lige glade med bare motoren ikke over stiger 30% fra standard ydelsen

  • #16   29. jan 2016 SHIT ramte forkert tast 20% ja ????

Kommentér på:
Hvad kan Politiet sige?

Annonce