{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

lyset til midterkonsol {{forumTopicSubject}}

hej.. lyset på getz'ens midterkonsol pludselig gik ud, der hvor man skruer op og ned for blæseren. når jeg slå en med hånden, så kommer lyset tilbage, men går ud igen efter noget til, eller bare når jeg slukker for bilen og starter igen. man skal bare slå den hver gang smiley . er det en løs pærer eller hvordan? skal alligevel skifte midterkonsol ud snart med en ny, så jeg vil gerne vide hvad den fejler, så jeg kan skifte pærer samtidig eller bare kontaktet ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lyset til midterkonsol
  • #1   5. feb 2016 Det lyder meget som en løs forbindelse smiley

  • #2   5. feb 2016 altså det er bare mærkeligt, når jeg smækker en så kommer lyset bare tilbage. slukker bilen og starter igen, så er lyset væk igen. lyset går også ud nogen gang, hvis jeg drejer for blæser styring, og nogen gang virker det som den skal..

    - venter på en ny midterkonsol fra korea som er på vej, du ved til 2din anlægget :)) så tjekker jeg lige forbindelsen nærmere. ved ikke en gang hvilken pærer type der sidder i sådan en. det kunne være rart at skifte alt ud på en gang mens den gamle midterkonsol skal af og ny på..

    - sidst var den på vej til findland. rart af vide jeg har pakken i hånden snart
    2016-02-04 14:10,, INCHEON,Flight number : AY042


  • #3   5. feb 2016 Ja, du har ret. Ved sgu ikke hvilke pærer der sidder i instrumentbordet på sådan én, men de kan da ikke koste mange basseører. Mon ikke T Hansen har dem der passer?

Kommentér på:
lyset til midterkonsol

Annonce